بازدید مدیر کل صدا وسیمای قزوین از سریال‌«خان بابا و ارثیه‌ی فامیلی»

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین از مراحل تدوین سریال‌ «خان بابا و ارثیه‌ی فامیلی» بازدید کرد.

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ در این بازدید مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین با قدر دانی از اهتمام همکاران مرکز در تولید این اثر فاخر گفت: همکاران مرکز علی رغم کمبود امکانات و بودجه این اثر را تولید می‌کنند که جای تشکر و قدردانی دارد.

معصومی فر در ادامه در جریان روند پیشرفت تولید و تدوین سریال «خان بابا و ارثیه‌ی فامیلی» قرار گرفت و ابراز امیدواری کرد این اثر که حاصل تلاش و همت همکاران مرکز است بتواند در توفیقات خوبی در ارزیابی‌های ستادی کسب کند.

سریال «خان بابا و ارثیه‌ی فامیلی» یکی از تولیدات فاخر سیمای مرکز قزوین است که ضمن پرداختن به ظرفیت‌های غنی طنز بومی استان قزوین، تیپ سازی شخصیت‌های عروسکی را به ویژه در ژانر طنز اجتماعی که یکی از موثرترین قالب‌ها برای بیان حقایق اجتماعی است، دنبال میکند.

موضوع سریال «خان بابا و ارثیه‌ی فامیلی» داستان زندگی ایرج باغبان زاده‌ی قزوینی معروف به «خان بابا» قصه‌های برنامه کودک است که شخصیتی جذاب و شناخته شده برای مخاطبان شبکه قزوین می‌باشد.

در تولید این سریال اهتمام عوامل تولید بر این مبناست که در خلال داستان، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های فرهنگی قزوین را تبیین کنند.

سریال فاخر «خان بابا و ارثیه‌ی فامیلی» به تهیه کنندگی و کارگردانی محسن آقالر در ۱۳ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای در سیمای مرکز قزوین تولید شده است که هم اکنون در مرحله‌ی تدوین، موسیقی و صداگذاری قرار دارد.

انتهای پیام/

بازدید معصومی فر ار مراحل تدوین سریال «خان بابا و ارثیه‌ی فامیلی»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار