نقشه شوم قتل شوهر بسکتبالیست در پرونده سیاه یک زن +تصاویر

زن بسکتبالیست معروف آمریکایی که با استخدام آدمکش وهمکاری مرد مورد علاقه اش ،دسیسه قتل هولناک شوهرش را طراحی واجرا کرده بود پای میزمحاکمه ایستاد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ «شرا رابینسون» متهم است سال 2010 میلادی ودرپی مشاجرات شدید خانوادگی،برای کشتن همسر خود که یکی از بازیکنان تیم بسکتبال «ان بی ای » آمریکا بود ،آدمکش اجیرکرده است.

اجیر کردن آدمکش برای کشتن بسکتبالیست معروف +تصاویر

قربانی ماجرا «لورنزن رایت» نام داشت که هنگام قتل 34 ساله بود . ماموران پلیس نیز پس ازناپدید شدن مرموزش وبا ردیابی های گسترده ،سرانجام جسد او را در باتلاقی درحوالی شهر ممفیس پیدا کردند.

پس ازبررسی ها مشخص شد او با شلیک گلوله به قتل رسیده است.ازسوی دیگرماموران پس ازتحقیقات تخصصی پی بردند مقتول و همسرش«شرا» به دلیل اختلاف های شدید خانوادگی جدا ازیکدیگر زندگی می کردند .بنابراین ماموران به این زن مظنون شده ودرادامه بررسی ها دریافتند او به همراه مرد مورد علاقه اش « بیلی ترنر» 46 ساله ،سناریوی قتل را طراحی کرده اند.به همین خاطرهردومتهم بازداشت شده و پس ازاعتراف ،با قرار وثیقه یک میلیون دلاری راهی زندان شدند.

اجیر کردن آدمکش برای کشتن بسکتبالیست معروف +تصاویر

گزارش های پلیس نشان میدهد این زوج از مدتها قبل با یکدیگر اختلاف داشته و به همین دلیل از یکدیگر جدا زندگی می کردند. تا اینکه شب جنایت «لورنزن»هنگام خروج از خانه هدف حمله قرار گرفته و کشته شد.

اجیر کردن آدمکش برای کشتن بسکتبالیست معروف +تصاویر

ازسوی دیگر غواصان پلیس با انجام تجسس های بی وقفه اسلحه ای که بسکتبالیست حرفه ای با آن کشته شده بود را درون دریاچه ای حوالی محل جنایت پیدا کردند که اثر انگشت قاتل نیزروی آن وجود داشت. درحال حاضررسیدگی به این جنایت مرموز در دستورکاردادگاه جنایی قرارگرفته است.

منبع: ایران

انتهای پیام/

اجیر کردن آدمکش برای کشتن بسکتبالیست معروف

برچسب ها: قتل ، بسکتبال ، محاکمه ، اعتراف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار