کواکبیان در پاسخ به تذکر خدری:

خدا شاهد است نمایندگی تهران برای ما زندگی نگذاشته است

نماینده تهران گفت:وضعیت روستاهای تهران از روستاهای دیگر شهرستان‌ها بدتر است و نمایندگی در تهران زندگی برای ما نگذاشته است.

خدا شاهد است نمایندگی تهران برای ما زندگی نگذاشته استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران طی تذکری به اظهارات خدری که گفته بود بهتر است نمایندگان تهران درگیر بحث کردن درباره این باشند که آیا مجلس عصاره فضائل ملت است یا خیر، نه ما نمایندگان شهرستان که مردمان به نان شب خود مانده‌اند، گفت: احتمالا آقای خدری قصد توهین نداشته چرا که در غیر این صورت بنده جواب‌های دیگری داشته‌ام، ضمن اینکه وی به لباس روحانیت ملبس است و احترامش برای ما واجب است و اظهارات وی را حمل بر این می‌کنم که واقعا اطلاعاتش کم است.

وی ادامه داد: بنده در دوره‌ای نماینده شهرستان بودم و الان هم نماینده تهران هستم و می‌خواهم بگویم خدا شاهد است نمایندگی در تهران زندگی برای ما نگذاشته است.

کواکبیان تصریح کرد: گویا این نماینده نمی‌داند که تهران شامل چهار حوزه بزرگ دیگر یعنی اسلامشهر، شمیرانات، پردیس و شهر ری است که هرکدام روستاهایی دارند که وضعیت‌شان به مراتب بدتر از روستاهای شهرستان‌ها است.

نماینده مردم تهران با اشاره به اینکه تهران خود دارای 22 منطقه است، اظهار کرد: در دل تهران منطقه‌ای به نام دولتخواه داریم که هنوز در آنجا کوره‌پز خانه وجود دارد و واقعا خجالت می‌کشیم وقتی می‌بینیم مردم ما با وضعیت فلاکت باری در این جاها زندگی می‌کنند.

وی افزود: تمام مهاجران شهرستان‌ها در مناطق حاشیه تهران زندگی می‌کنند که ما وظیفه رسیدگی به آنان را داریم، یک محله تهران دارای 70 هزار نفر جمعیت است.

کواکبیان در پایان خاطرنشان کرد: ممکن است قبل از ما نمایندگی در تهران بودند که پایشان را روی پایشان انداختند اما مجمع نمایندگان فعلی تهران شبانه روز در خدمت مردم هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار