امداد رسانی به منطقه زلزله زده به خوبی درحال انجام است

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت در پیشگیری و مدیریت بحران در کرمان قوی عمل کرده و روند امداد رسانی به مردم زلزله زده به خوبی در دست انجام است.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در بازدید از مناطق زلزله زده به همراه استاندار کرمان و جمعی از مسئولان استانی، گفت: بازدید امروز و بازدیدهای انجام شده نشان می دهد که در اولین لحظات وقوع زمین لرزه روز جمعه 10 آذرماه تاکنون تیم های امدادی به خوبی در منطقه ورود و خدمات امدادی مناسبی را ارائه کرده اند.
وی از اقدامات انجام شده در مسیر خدمت رسانی به مردم زلزله زده شهرستان راور تقدیر و بر رفع کاستی ها تاکید کرد و ادامه داد: مهمترین مسئولیت در وضعیت موجود برعهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در راستای بازسازی و مقاوم سازی واحدهای مسکونی منطقه است تا در آینده بتوانیم جشن مقاوم سازی را برگزار کنیم.
پورابراهیمی اظهار کرد: با برنامه ریزی و همکاری دستگاه های مربوطه می توان به نحوی مدیریت کرد که جشن مقاوم سازی واحدهای مسکونی برگزارشود.
استاندار کرمان به همراه نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، سرپرست معاونت عمرانی استانداری، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان، جمعی از مسئولان استان و مسئولان نظامی و انتظامی از مناطق زلزله زده بازدید و در ادامه از پایگاه امداد جاده ای راور در گردنه خراسانی نیز دیدن کرد و بر تجهیز این پایگاه نیز تاکید کرد.

انتهای پیام/ی

بازدید ازمناطق زلزله زده هجدک راور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار