معاون فرماندار اردبیل؛

تراکتورهای فاقد پلاک در اردبیل تا اول اسفند برای دریافت کارت سوخت فرصت دارند

معاون فرماندار اردبیل گفت: تراکتورهای فاقد پلاک در اردبیل تا اول اسفند برای دریافت کارت سوخت فرصت دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رحیم افلاکی، معاون فرماندار اردبیل در جلسه کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت برمبارزه با قاچاق کالا و ارز با تاکید بر این که تراکتورهای فاقد پلاک تا اول اسفندماه فرصت دارند برای دریافت کارت سوخت اقدام کنند، گفت: دستگاه‌های اجرایی نیز شرایط سخت برای دریافت کارت سوخت تعریف نکنند و اقدامات لازم برای اخذ این کارت را تسهیل کنند.

وی در خصوص تسهیل ‌بخشی و تسریع امور در اخذ کارت سوخت مصرف‌کنندگان نیز تصریح کرد: نیاز به هماهنگی و تعامل بیشتر بین نهادهای مربوطه داریم تا موجبات نارضایتی مصرف‌کنندگان در اخذ کارت سوخت فراهم نشود.

معاون فرماندار اردبیل اظهار کرد: بیشترین انحرافات در بخش سوخت مربوط به ادوات کشاورزی است که این انحرافات موجب افزایش قاچاق کالا در شهرستان اردبیل محسوب می‌شود.

افلاکی با بیان این که ساماندهی ادوات کشاورزی به منظور جلوگیری از قاچاق کالا ضروری است، افزود: تدابیر نظارتی و کنترلی در واگذاری سوخت به مصرف کنندگان توسط نهادهای مربوطه باید در اولویت قرار گیرد.

وی ادامه داد: با هزینه کردن در ساماندهی سوخت ادوات کشاورزی، می‌توان از صدمات اقتصادی که  قاچاق کالا به اقتصاد استان وارد می‌کند پیشگیری کرد و با ارزیابی دقیق مصرف واقعی سوخت در تراکتورها مانع قاچاق مازاد آن شد.

وی گفت: با توجه به این که 6 مورد قاچاق سوخت در سطح استان در  8 ماهه نخست سال اتفاق افتاده، اما هیچ مورد قاچاق سوخت  در سطح شهرستان اردبیل، نیر، نمین و سرعین کشف نشده است.

انتهای پیام/ح

بیشترین انحرافات در توزیع سوخت، مربوط به ادوات کشاورزی است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.