رستمی: شکست زیباترین بخش زندگی است/ افرادی که زیر پرچم‌ ایران‌بزرگ‌ نشده اند از ناکامی من خوشحال شدند

قهرمان‌المپیک ریو گفت: شکست زیباترین بخش زندگی است و اطمینان دارم در آینده اتفاق هیا خوبی برای من رقم می‌خورد.

رستمی: شکست زیباترین بخش زندگی است/ افرادی که زیر پرچم‌ ایران‌بزرگ‌ نشده اند از ناکامیمن خوشحال شدندبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، کیانوش رستمی درباره ناکامی اش در رقابت های جهانی وزنه برداری آمریکا گفت: با توجه به آسیب دیدگی ام تا جایی که توان داشتم وزنه ها را مهار کردم اما در نهایت به هدفم نرسیدم. با این وجود خدا را شکر می کنم چراکه زمان زیاد است و اگر کسی زرنگ باشد بار دیگر می تواند قهرمان شود.

او ادامه داد: به نظرم شکست زیباترین بخش زندگی است و همچنان خوشحال هستم چراکه می دانم‌ در آینده اتفاق های خوبی برای من می افتد‌. هیچ وقت به گذشته فکر نمی کنم و همیشه سعی می کنم‌ رو به جلو بروم.

رستمی درباره اظهارنظر برخی از اهالی وزنه برداری درمورد اینکه عامل نتیجه نگرفتن او انجام‌ تمرینات اختصاصی و جدا از تیم بوده است، گفت: ایرادی ندارد. اجازه دهید آن ها شیطنت کنند و لذت ببرند. کسی که ایرانی باشد و زیرپرچم جمهوری اسلامی بزرگ شده باشد همیشه به سود کشورش حرف می زند. به نظر چنین افرادی احترام می گذارم و از حرف هایشان ناراحت نمی شوم.

نایب قهرمان حرکت یک ضرب دسته ۸۵ کیلوگرم رقابت های جهانی آناهایم آمریکا خاطرنشان‌کرد: سعی می کنم مانند گذشته تمریناتم‌ را انجام دهم. می توانیم به گذشته بازگردیم چراکه الان زمان دعوا کردن نیست و نبایست با صحبت های ناراحت‌کننده مردم را از خوشحالی دور کنیم.

رستمی درباره اینکه آیا با قدرت به عرصه وزنه برداری بازمی گردد یا خیر، تصریح کرد: می خواهم‌ بپرسم کیانوش رستمی ۱۱ ماه پس از رقابت های المپیک کجا بود؟ برخی مواقع مدال نگرفتن بسیار خوشحال کننده است اما کیانوشی که مدال طلای المپیک‌را با رکوردشکنی به دست آورد در این مدت کجا بود؟ شاید افراد زیادی از ناکامی من‌خوشحال باشند اما آن ها ایران را دوست ندارند و می خواهند پرچم کشورهای دیگر به اهتزاز دربیاید. آیا کسی می داند تنها چند روز پیش از برگزاری رقابت های جهانی چه اتفاقی برای من افتاد؟ خدا را شاکرم و می خواهم مردم دعایم کنند. کاری کنید ورزشکاران حفظ شوند. مردم ایران همیشه چنین کاری انجام داده اند اما در جاهای دیگر چنین‌چیزی ندیده ایم.

انتهای پیام/

اظهارات کیانوش رستمی درباره ناکامی اش در رقابت های وزنه برداری قهرمان جهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۰۱:۲۹ ۱۷ آذر ۱۳۹۶
پهلوان عاشقتیم درود به شرفت دلاور
آخرین اخبار