فرماندار چادگان تأکید کرد:

از تولید و کارآفرینی در شهرستان چادگان حمایت می شود

فرماندار شهرستان چادگان بر حمایت از تولید و کارآفرینی در این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی اسدپور امروز در جلسه حمایت از تولید و کارآفرینی چادگان با اشاره به ظرفیت ‌های فراوانی بخش دامداری شهرستان چادگان و ضرورت حمایت‌های جدی بیش از پیش از این بخش اظهار کرد: در حمایت از تولید و کارآفرینی تا حصول نتیجه نهایی در شهرستان چادگان و استان اصفهان پیگیر حل مشکلات گاوداری صنعتی روستای آنالوجه خواهیم بود.

وی افزود: با توجه پیگیری‌هایی که در روزهای اخیر با جمعی از مسؤولان شهرستان چادگان انجام شده، تمام تلاش خود را در جهت حل مشکلات این واحد تولیدی به کار بسته‌ایم.

فرماندار شهرستان چادگان گفت: واحد دامداری قاسمی در راستای ایجاد اشتغال پایدار بسیار عالی عمل کرده و هم اینکه در جهت زمینه ساماندهی تولیدات مهم و ضروری است؛ ما به عنوان خادمان مردم، خود را ملزم به حمایت و رفع مشکلات می‌دانیم و این آمادگی را اعلام می‌کنیم که در صورت نیاز در استان، این مقوله را تا به نتیجه رسیدن نهایی دنبال خواهیم کرد.

وی ضمن تأکید بر اینکه با بهره‌گیری از امکانات موجود می‌توان در جهت حمایت از تولید و اشتغال گام برداشت، خاطرنشان کرد: باید در بخش دامداری  به ویژه در این شهرستان که  ظرفیت های فراوانی دارد حمایت‌های جدی بیش از پیش انجام گیرد.

در پایان این جلسه فرماندار، معاون فرماندار، بخشدار مرکزی، مدیر جهاد کشاورزی، مدیر آب‌منطقه‌ای، مدیر دامپزشکی و کارشناسان چادگان از گاوداری صنعتی آنالوجه بازدید کردند.

 

انتهای پیام/م

 

ضرورت حمایت از بخش دامداری شهرستان چادگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.