تولید محتوای آموزشی نوروز ۹۷ مدارس کشور در دو شهر مازندران

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران گفت: مسئولیت تولید محتوای آموزشی نوروز ۹۷ به بابل و بلده واگذار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید عیسی میرشفیعی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران گفت: مناطق شهرستان بلده و بابل به عنوان دبیرخانه تولید محتوای فعالیت‌های نوروزی در سال ٩٧_۹۶ انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه کلاس توجیهی تولید محتوا برای شهرستان‌های مربوطه برگزار شد، افزود: شهرستان بلده تولید محتوای پیش دبستانی و دوره اول ابتدایی را بر عهده گرفت.

میرشفیعی گفت: بابل هم دوره‌ی دوم ابتدایی را برای تولید محتوا در این بخش بر عهده گرفت که بازنگری نهایی تولید محتوا را حوزه‌ی ابتدایی استان انجام خواهد داد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه راهبران آموزشی از سال گذشته فعالیت کاری خود را آغاز کرده اند، افزود: رهبران به مدارس ابتدایی چند پایه روستایی تعلق می‌گیرد و وظیفه این افراد در بازدید ونظارت حمایت و کمک به معلم برای بهبود روند آموزشی در کلاس درس است و منحصر به جنبه نظارت کار معلم نیست بلکه هدف رشد آموزشی همه جانبه معلم است.

وی با اشاره به تفاهم نامه طرح کانون و مدرسه گفت: در راستای اجرای این طرح در استان دانش آموزان پایه سوم و چهارم ابتدایی ماهانه یک بار جهت شرکت در کلاس‌های مهارت افزایی در زمینه‌های مختلف به کانون می‌روند

میرشفیعی آموزش‌های کانون را در زمینه فیلم آموزشی، بازی، شعر، قصه گویی، ادبی، فعالیت‌های عملی و علمی و دیگر موارد عنوان کرد و افزود: دانش آموزان در کانون با بسیاری از فعالیت‌های آموزشی نظیر مهارت‌های کلامی، کتابی و علمی منطبق با درس آشنا می‌شوند.

انتهای پیام/آ

تولید محتوای نوروز ۹۷ دانش آموزان کشور در بابل و بلده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.