اعزام 470 نیروی کار از کرمان برای بازسازی عتبات عالیات

مسئول معاونت اعزام ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمان از اعزام بیش از 470 نیروی کار از استان برای بازسازی و مقاوم سازی حرم مطهر سیدالشهدا (ع) طی 6 ماه نخست امسال خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،  و به نقل از معاونت فرهنگی و روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمان، محمد بیدشکی، مسئول معاونت اعزام ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمان گفت: داوطلبان برای نخستین بار بصورت آزمایشی به کربلا اعزام می ‌شوند و تعدادی نیز هم اینک بر اساس تخصص و مهارت و تجاربی که داشته و دارند، برای چندمین بار اعزام شده و توفیق خدمت مستمر یافته اند.


وی افزود: در این اعزام ها تخصص های مختلف و مورد نیاز مورد تاکید قرار می گیرد که از آن جمله می توان به بتن ‎ریز، آرماتوربند، پیکورزن، نقاش، نقشه‌ بردار، برق‌کاری، جوشکاری، بنّا، سرامیک‌ کار، کارگر ساده و سنگ ‌کار اشاره کرد.


بیدشکی تصریح کرد: اقشار مختلف جامعه در بین اعزام شوندگان از جمله اساتید دانشگاه، دانشجو، طلبه، فرهنگی، معلم، کارمند و کارگر حضور دارند که پس از ثبت نام و قرار گرفتن در نوبت، نسبت به اعزام آنها اقدام لازم بعمل می ‌آید.


انتهای پیام/ی

بازسازی حرم مطهر سید الشهدا به همت نیروی های کار کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار