ربیعی خبر داد

همسان سازی حقوق 3 هزار بازنشسته کشوری در سال جاری

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در سال جاری حقوق ۳ هزار نفر از بازنشستگان کشوری، همسان سازی می شود وحقوق این بازنشستگان نیز مثل سایر گروه‌ها افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم قرعه کشی وام ضروری بازنشستگان کشوری، اظهار کرد: مسئله همسان سازی حقوق بازنشستگان آغاز شده است و این امر به صورت پلکانی ادامه خواهد یافت.

وی ادامه داد: در سال جاری حقوق ۳ هزار نفر از بازنشستگان کشوری، همسان سازی می شود و همچنین حقوق این بازنشستگان نیز مثل سایر گروه‌ها افزایش می‌یابد.

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، حقوق 2 هزار و 500 نفر از بازنشستگان فولاد هم پایدار می شود و دغدغه این گروه نیز تا حدودی مرتفع می شود.

ربیعی تاکید کرد: طرح گردشگری سالمندان، در سال جاری با جدیت دنبال می شود و بخشی از بودجه سال جدید وزارت رفاه و تعاون را نیز به این امر اختصاص می دهیم.

وی خاطرنشان کرد: تاکید ما بر این است که صندوق های بازنشستگی به محلی امن برای بازنشستگان تبدیل شود اما مسئله همسان سازی حقوق آن ها به یکباره برای وزارت کار مقدور نبوده  که بابت این مسئله از بازنشستگان عذرخواهی می کنیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: عملکرد فعلی کانون های بازنشستگی در استان های مختلف کشور رضایت بخش است و ما بر ارتقاء خدمات مورد ارائه به بازنشستگان تاکید داریم.

ربیعی یادآور شد: جامعه ای که به سالمندان و بازنشستگان توجه نکند جامعه اسلامی نبوده و میزان موفقیت مجموعه های مرتبط با امور سالمندان و بازنشستگان با رضایت سالمندان از عملکرد آنها سنجیده می شود.

وی تاکید کرد: در سال آینده برای بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری و بازنشستگان تامین اجتماعی از شرکت های بیمه ای که عملکرد بهتری را در این رابطه داشته باشند دعوت به همکاری می شود.

انتهای پیام/

پیگیری طرح گردشگری سالمندان در سال جاری

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار