۵ توصیه برای فروش سریع تر خانه

همیشه فروش خانه کار سختی است و ممکن است زمان زیادی لازم داشته باشد اما جالب است بدانید راهکارهایی وجود دارند که این امر را راحت‎تر می‏‌کند.

۵ توصیه برای فروش سریع تر خانهبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ همیشه فروش خانه کار سختی است و ممکن است زمان زیادی لازم داشته باشد اما جالب است بدانید راهکارهایی وجود دارند که این امر را راحت‎تر می‏‌کند. در زیر به برخی از این راه‌ها اشاره می‏‌کنیم:

انتخاب مشاور مناسب

بیشتر اوقات فروشنده‌ها ملکشان را به نزدیک‎ترین مشاور املاک می‌‏سپارند در حالی که باید آن را به بهترین املاک منطقه سپرد، حتی اگر با ملک شما فاصله داشته باشد.

آگهی آنلاین

این روزها آگهی‌‎های اینترنتی به خوبی دیده می‏‎شوند. بهتر است جدا از سپردن به مشاور املاک، عکس‎هایی از ملکتان گرفته و آن را به صورت آنلاین هم آگهی کنید. بسیاری از خریداران ملک مورد نظرشان را در سایت‌‎ها و اپلیکیشن‌‎ها جستجو می‎کنند.

وسایل منزل

سعی کنید برخی از وسایل خوب منزلتان را به این منظور که می‎خواهید مدل دیگری بخرید، در آن باقی بگذارید و به خریدار اعلام کنید که روی خانه این وسایل را هم به صورت رایگان تحویل می‎دهید.

زمان مناسب

سعی کنید بهترین زمان‌ها برای فروش خانه را انتخاب کرده و آن را فایل کنید. از ماه اردیبهشت و خرداد که امتحانات بچه‎ها رو به اتمام است خریداران جستجو برای خانه را آغاز می‎کنند تا همزمان با اتمام مدرسه بدانند که فرزندشان را در کدام مدرسه باید نامنویسی کنند.

فضای بیرون خانه

به فضای بیرون خانه هم اهمیت دهید. مطمئن باشید کسی که می‎خواهد خانه بخرد به ورودی، باغچه و … هم اهمیت می‌‎دهد

 منبع: درنگ

انتهای پیام/

راهکارهایی برای فروش خانه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار