اختصاص 6 و نیم میلیارد تومان به مسکن مددجویان کرمانی

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان کرمان گفت :شش میلیارد و ۵۰۶ میلیون تومان طی هفت‌ ماهه امسال در حوزه مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان هزینه شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، علی حاجی پور، مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان کرمان تأمین مسکن برای نیازمندان را یکی از اولویت‌های مهم کمیته امداد اعلام کرد و گفت: شش میلیارد و ۵۰۶ میلیون تومان در هفت‌ماهه نخست امسال در حوزه مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه کمک به تأمین مسکن مددجویان یکی از راه‌های توانمند کردن آن‌ها است افزود: تلاش داریم با ساخت، خرید، تعمیر، بهسازی و بازسازی و مقاوم‌سازی منازل مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان به‌ویژه مددجویان ساکن در مناطق محروم نسبت به توانمندسازی آن‌ها در حوزه مسکن اقدام کنیم.

حاجی پور به اجرای طرح رضوان توسط این نهاد اشاره کرد و گفت: طرح رضوان باهدف جذب مشارکت‌های مردمی برای ساخت مسکن مددجویان و نیازمندان اجرا می‌شود که در هفت‌ماهه نخست امسال ۲۶ میلیون تومان توسط خیران در قالب طرح رضوان برای کمک به بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن مددجویان روستایی استان کرمان هزینه شده است.

وی کمک به ساخت، خرید، تکمیل، تعمیر، بازسازی و بهسازی هزار و ۸۹۰ واحد مسکن مددجویان استان کرمان در هفت‌ماهه نخست امسال را ازجمله اقدامات این نهاد در حوزه مسکن اعلام کرد و افزود: ۵۶ واحد مسکن شهری با هزینه یک میلیارد و ۱۹۰ میلیون تومان نیز در این مدت برای مددجویان شهری استان کرمان ساخته‌ شده است.

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان کرمان تکمیل ۵۵ واحد نیمه‌ تمام شهری، بهسازی و مقاوم‌ سازی ۵۰۰ واحد مسکن روستایی، تکمیل ۳۰ واحد مسکن نیمه‌تمام روستایی، تعمیر و بازسازی هزار و ۱۲۷ واحد مسکن شهری و ساخت ۱۲۲ چشمه سرویس بهداشتی مناسب برای مددجویان را از دیگر اقدامات کمیته امداد استان کرمان در حوزه مسکن مددجویان اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه هفت هزار و ۷۰۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان فاقد مسکن هستند، افزود: از این تعداد خانوار فاقد مسکن سه هزار و ۵۰۰ خانوار در شهرهای و چهار هزار و ۲۰۰ خانوار در روستاهای این استان ساکن هستند.
انتهای پیام/ی

هفت هزارو 700خانوار کمیته اماد فاقد مسکن هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.