هفته پنجم مرحله گروهی لیگ اروپا؛

پیروزی اوسترشوند با درخشش قدوس/ توقف لاتزیو و شکست آرسنال

رقابت‌های هفته پنجم مرحله گروهی لیگ اروپا در هفت گروه پیگیری شد که در مهمترین دیدار‌ها تیم اوسترشوند برد، لاتزیو مساوی کرد و آرسنال شکست خورد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،رقابتهای هفته پنجم مرحله گروهی لیگ اروپا از ساعت 21 و 30 دقیقه در هفت گروه پیگیری شد که در مهمترین دیدارها تیم اوسترشوند برد ، لاتزیو مساوی کرد و آرسنال شکست خورد.

تیم اوسترشوند میزبان زوریا بود که این بازی با درخشش سامان قدوس ملی پوش ایرانی تیم سوئدی با برتری دو بر صفر اوسترشوند به پایان رسید و به مرحله حذفی صعود کرد. سامان قدوس که در این مسابقه به طور کامل بازی کرد در دقیقه 78 گل دوم تیمش را با حرکت و شوتی زیبا به ثمر رساند.تیم او با 11 امتیاز صدرجدول را در اختیار دارد. 

در دیگر دیدار مهم تیم فوتبال آرسنال نخستین شکست اروپایی فصل 18-2017 خود را برابر کلن متحمل شد و در مسابقه ای که بسیار سرتر از حریف خود بود با نتیجه یک بر صفر شکست خورد اما با 8 امتیاز در صدرجدول ماند. 

لاتزیو که از هفته قبل صعودش به مرحله بعدی قطعی شده بود؛ با ترکیبی دگرگون شده و جوان به نتیجه ای بهتر از تساوی یک بر یک مقابل ویتسه آرنهم هلند نرسید.در دیگر بازی این گروه نیس سه بر یک زولته وارخم را شکست داد .این تیم 9 امتیازی پشت سر لاتزیوی 13 امتیازی در رتبه دوم قرار دارد.

تایج کامل دیدارهای برگزار شده به شرح زیر است:

 گروه G


ویکتوریا پلژن 2 - استوا بخارست صفر

گروه H


باته بوریسوف صفر - ستاره سرخ بلگراد صفر


کلن یک -آرسنال صفر

گروه I


قونیه اسپور یک - مارسی یک


سالزبورگ 3 - ویتوریا گیمارش صفر

گروه J


استرشوندس 2  - زوریا صفر


بیلبائو 3 - هرتابرلین 2

 گروه K
نیس 3- زولته وارخم یک


لاتزیو یک - ویتسه آرنهایم یک

گروه L


زنیت 2 - واردار یک


روزنبرگ صفر - رئال‌سوسیداد یک

 گروه F


لوکوموتیو مسکو 2 - کپنهاگن یک

انتهای پیام/

نتایج رقابتهای هفته پنجم لیگ اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار