خبر فدراسیون جهانی وزنه برداری تکذیب شد؛

کیانوش رستمی در مسابقات جهانی وزنه برداری شرکت می کند

عضو شورای عالی فنی وزنه برداری خبر حضور نداشتن کیانوش رستمی را در مسابقات جهانی وزنه برداری تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ در حالی که فدراسیون وزنه برداری کشورمان صبح امروز اعلام کرد روادید تمام وزنه برداران ایران برای سفر به آمریکا و حضور در مسابقات جهانی صادر شده است اما فدراسیون جهانی وزنه برداری در یک ادعای عجیب عنوان کرد روادید کیانوش رستمی صادر نشده است.

به طوری که  فدراسیون جهانی وزنه برداری در صفحه اینستاگرام خود لیست اولیه وزنه برداران را اعلام کرد اما در بین آنها هیچ نامی از کیانوش رستمی در دسته 85 کیلوگرم وجود ندارد.

برهمین اساس برای پیگری بیشتر سراغ محمدرضا کاظمی نژاد عضو شورای عالی فنی وزنه برداری رفتیم که او ضمن تکذیب این خبر به خبرنگار به ما گفت: باید بگویم این خبر به هیچ وجه ممکن صحت ندارد زیرا این خبر متعلق به گذشته است و اکنون با پیگیری های مداوم وزارت ورزش و امور خارجه نه تنها  روادید او، بلکه سایر ورزشکاران هم برای مسابقات جهانی آمریکا صادر شده است.

همچنین باید عنوان کنم که نام کیانوش رستمی تنها به دلیل ناهماهنگی در لیست اولیه مسابقات جهانی وزنه‌برداری قرار نگرفت و این خبر مربوط به زمانی که بود که او هنوز موفق به دریافت روادید آمریکا نشده بود.

او ادامه داد: باز هم تاکید می کنم این خبر بی پایه و اساس است. در ضمن به دلیل اینکه در کنگره فدراسیون جهانی نماینده‌ای نداریم یکی از مسئولان فدراسیون جهانی در جایگاه نماینده ایران می نشیند و اسامی وزنه برداران کشورمان را اعلام می کند.

 او گفت: این ورزشکاران نزدیک به یک سالی می شود که با درد و رنج فراوان برای درخشش در این مسابقات تمرین کردند و امیدوارم بتوانند در آنجا مزد زحماتشان را با کسب بهترین نتایج جشن بگیرند.

انتهای پیام/

کیانوش رستمی در مسابقات جهانی آمریکا شرکت می کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار