محمودی شاه‌نشین در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تصویب بند 1 لایحه تأسیس مناطق آزاد تجاری و اقتصادی با قید شروطی در کمیسیون شوراها

عضو کمیسیون شوراها از تصویب بند 1 لایحه ایجاد مناطق آزاد تجاری و اقتصادی با قید شروطی از سوی اعضاء در نشست این کمیسیون خبر داد.

تصویب بند 1 لایحه تأسیس مناطق آزاد تجاری و اقتصادی با قید شروطی در کمیسیون شوراهامحمد محمودی شاه‌نشین عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به نشست امروز عصر این کمیسیون گفت: در ابتدای جلسه گزارش بنده و آقای علیرضا بیگی از مناطق زلزله‌زده در جلسه قرائت شد.

وی تصریح کرد: خجسته رئیس کمیسیون شوراها هم که به عنوان نماینده این کمیسیون در ستاد عتبات عالیات حضور داشت، گزارشی از روند برگزاری مراسم اربعین به نمایندگان ارائه کرد.

نماینده مردم شهریار، ملارد و قدس با اشاره به بررسی لایحه تأسیس 8 منطقه آزاد تجاری و 12 منطقه ویژه اقتصادی هم در این کمیسیون بیان کرد: کلیات این لایحه در جلسه قبل تصویب شده بود که امروز هم اعضاء با رعایت برخی الزامات بند 1 این لایحه را بررسی و تصویب کردند.

محمودی شاه‌نشین تأکید کرد: این الزامات شامل اولویت در صادرات، اشتغالزایی و ... بود که کمیسیون شوراها به عنوان کمیسیون فرعی این شروط را برای تصویب آن در کمیسیون اصلی اعلام کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار