ائتلاف نیرو‌های مقاومت فلسطین:

حزب الله یکی از مهمترین نیرو‌های ضد تروریسم است

گروه‌های مقاومت فلسطینی بیانیه وزرای خارجه اتحادیه عرب را خطرناک توصیف و تاکید کردند حزب الله یکی از مهم‌ترین نیرو‌های مقاومت علیه اسرائیل و تروریسم محسوب می‌شود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوانبه نقل از شبکه تلویزیونی المیادین: ائتلاف نیرو‌های مقاومت فلسطین بیانیه شورای وزاری خارجه اتحادیه عرب که حزب الله را به تروریسم متهم کرده بود، محکوم کرد.

گروه‌های مقاومت فلسطینی بیانیه وزرای خارجه اتحادیه عرب را خطرناک توصیف و تاکید کردند حزب الله یکی از مهم‌ترین نیرو‌های مقاومت علیه اسرائیل و تروریسم محسوب می‌شود.

ائتلاف نیرو‌های مقاومت فلسطین تصریح کرد: متهم کردن حزب الله به تروریسم خدمت به اسرائیل و آمریکا است و اقدامی در جهت راضی کردن سعودی است.

جبهه خلق برای آزادی فلسطین بیانیه پایانی وزرای خارجه اتحادیه عرب و توصیف حزب الله به عنوان یک سازمان تروریستی را محکوم کرد. این جبهه، این بیانیه را لکه ننگی در زمینه سیاست‌های رسمی کشور‌های عربی دانست.

لبنان نیز بیانیه وزرای خارجه اتحادیه عرب و توصیف حزب الله را به عنوان یک گروه تروریستی رد کرد و حزب الله را یک بخش اساسی از ملت لبنان دانست.

وزیر خارجه یمن ادعا‌های دبیر کل اتحادیه عرب و وزیر امور خارجه سعودی را مبنی بر هدف قرار گرفتن مکه و اماکن مقدس از سوی مبارزان انصار الله به سخره گرفت و گفت: کسانی که سیاست کشتار را در یمن پیاده می‌کنند حق ندارند پس از آنکه دستانشان به خون آلوده شده است درباره حمایت از مقدسات سخن بگویند.

همچنین فراکسیون بدر در پارلمان عراق نتایج کنفرانس قاهره را که به دعوت عربستان سعودی برگزار شد، به شدت محکوم کرد.

انتهای پیام/

محکوم کردن بیانیه شورای وزاری خارجه اتحادیه عرب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۲۹ آبان ۱۳۹۶
اینها غلط زیادی می کنند می دانند بعد از داعش حالا نوبت خود اینها هستند که سر نگون شوند انشاء ا...
آخرین اخبار