اختصاصی/

حکم مدیرعاملی تاکسیرانی برای قنّادان/ بلاتکلیفی ۹ ماهه پایان می‌یابد؟

سازمان تاکسیرانی نزدیک به یک سال است که در حسرت مدیر عاملی مانده است.

حکم مدیرعاملی تاکسیرانی برای قنّادان/ بلاتکلیفی ۹ ماهه پایان می‌یابد؟به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در اسفند ماه سال ۹۵، میثم مظفر به دلیل شرکت و نام نویسی در انتخابات شورای شهر تهران استعفای خود را تقدیم معاون حمل و نقل ترافیک وقت مازیار حسینی کرد.

با توجه به شرایط نام نویسی در انتخابات، معاون حمل و نقل ترافیک وقت با استعفای مظفر موافقت کرد؛ میثم مظفر بعد از ۴ سال و نیم خدمت از تاکسیرانی رفت.

با رفتن مظفر طی حکمی افندی زاده قائم مقام معاون حمل و نقل ترافیک با حفظ سمت به عنوان سرپرست سازمان تاکسیرانی معرفی شد.

حالا حدود ۹ ماه است که این سازمان با سرپرست اداره می‌شود، اما حضور قائم مقامی افندی زاده در معاونت حمل و نقل پررنگ‌تر از سازمان تاکسیرانی است و تغییر شهردار و معاون حمل و نقل ترافیک هم انگار نتوانست سازمان را از بلاتکلیفی خارج کند.

سه ماه است که نجفی به عنوان شهردار تهران سکان هدایت پایتخت را به دست گرفته است و در این مدت انتصابات فراوانی را در مجموعه‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه داشته است؛ تغییراتی که هرچند ضروری نبوده و در عوض سازمان تاکسیرانی که نیاز مبرم به مدیرعامل دارد، همچنان با سرپرست اداره می‌شود.

در راس سازمان تاکسیرانی شهر تهران مدیرعاملی باید دیده شود که نیست و بلاتکلیفی این سازمان ماه‌ها است که ادامه دار است.

گفتنی است؛ سرپرست این روز‌های سازمان تاکسیرانی پاسخگوی تماس‌های خبرنگار برای انعکاس مشکلات مردم و رانندگان تاکسی نیست و به نظر می‌آید سرپرست سرگرم مسائلی است که بر مجموعه تاکسیرانی ارجهیت دارد. البته معاونان این سازمان هم بدون اجازه سرپرست و هماهنگی با وی حق اظهار نظر و مصاحبه‌ای ندارند.

در همین راستا محمد علیخانی رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت:‌ هر مجموعه یا سازمان تا سه ماه می‌تواند با سرپرست اداره شود که معمولا تا سه ماه دیگر این مهلت تمدید می‌شود و بیشتر از آن قانونی نیست. البته فردی جوان قرار است به زودی به عنوان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران منصوب شود.

خبر‌ها حاکی از آن است که قنّادان به زودی مدیرعامل سازمان تاکسیرانی خواهد شد؛ وی پیش از این در معاونت برنامه ریزی راه آهن خدمت می‌کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار