بهسازی فضا‌های سبز شهری در اندیمشک

شهردار اندیمشک ازبهسازی فضا‌های سبز شهری دراین شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، داوود بحیرایی، شهردار اندیمشک گفت: به زودی ۱۰ پارک شهری اندیمشک که به دلیل وضعیت نامناسب و خشکی فضای سبز امکان استفاده از این پارک‌ها وجود ندارد بهسازی می‌شوند و کار رسیدگی به ۸ پارک محله‌ای در این شهرستان آغاز شد.

وی در ادامه افزود: بهسازی فضاهای سبز شهری در اندیمشک مورد توجه قرار دارد و به زودی ۱۰ پارک شهری اندیمشک که به دلیل وضعیت نامناسب و خشکی فضای سبز امکان استفاده از این پارک‌ها وجود ندارد بهسازی می‌شوند و در زمینه خدمات شهری نیز در اندیمشک برنامه‌ریزی انجام شده است.

شهردار اندیمشک گفت: برای توسعه خدمات در کوی جمهوری، کوی امیر، کوی ولایت و کوی رسالت در جهت ایجاد روکش آسفالت این مناطق در صورت مساعدت مسؤولین استان خوزستان شهرداری اندیمشک آمادگی کامل داشته و برای توسعه خدمات در این مناطق گام‌هایی با توجه به بضاعت شهرداری اندیمشک طراحی و گام بر خواهیم داشت.

بحیرایی با اشاره به اینکه به دلیل مساعد نبودن فضاهای سبز در شهر اندیمشک شهروندان برای حضور حتی یک ساعته در فضاهای سبز و پارک‌ها به شهرهای مجاور شهرستان اندیمشک می‌روند گفت: متاسفانه آب خام برای فضای سبز شهری در اندیمشک وجود ندارد و در زمینه تأمین آب مورد نیاز و رونق فضاهای سبز در شهر اندیمشک باید با برنامه‌ریزی دقیق و حساب‌شده گام‌هایی بلند و مهم برداشته شود.

انتهای پیام/م

10 پارک شهری در اندیمشک بهسازی می‌شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.