اسماعیلی: در جلسه اخیر سران قوا بحثی درباره تغییر ساختار دولت نشد

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور گفت: در جلسه اخیر سران سه قوه هیچ بحثی در خصوص تغییرات در ساختار دولت مطرح نشده و ادعاهای بیان شده در این باره صحت ندارد.

اسماعیلی: در جلسه اخیر سران قوا بحثی درباره تغییر ساختار دولت نشدبه گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، پرویز اسماعیلی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور گفت: در جلسه اخیر سران سه قوه هیچ بحثی در خصوص تغییرات در ساختار دولت مطرح نشده و ادعاهای بیان شده در این زمینه نیز صحت ندارد.

وی افزود: در جلسات روسای قوا مهمترین مسائل کشور و اولویت های کلان و مرتبط بین قوا، برای تصمیم گیری سریعتر و هماهنگی بیشتر در مسیر اجرای برنامه ها و خدمت به مردم مورد بحث قرار می گیرد.

اسماعیلی ادامه داد: پیگیری مربوط به ساختار و یا مسایل درونی هر یک از قوا روال و قاعده قانونی خود را دارد و طبعا موضوع جلسه سران قوا نبوده است.

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهوری تاکید کرد: اعلام نادرست هرگونه مطالب و یا ادعا به عنوان جزئیات جلسه سه نفره سران قوا، آن هم بلافاصله بعد از جلسه و از سوی کسانی که حضور نداشته و مسئولیتی در این زمینه ندارند، موثق و پذیرفتنی نیست.

اسماعیلی با اعلام اینکه اطلاع رسانی جلسات سران قوا روال خاص خود را دارد، از رسانه ها خواست که در برابر رواج گمانه ها و شایعات به ویژه در خصوص جلسه سران قوا حساس باشند و اطلاعات مربوطه را از مراجع رسمی و مسئول پیگیری کنند.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار