رئیس اداره امور تربیتی آموزش وپرورش استان قم:

اجرای طرح تبلیغی تربیت‌محور برای نخستین‌بار در مدارس استان قم

خادمی جمکرانی گفت:طرح تبلیغی تربیت‌محور برای نخستین‌بار در مدارس استان قم باهمکاری حوزه علمیه اجرا می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛مهدی خادمی‌جمکرانی، رئیس اداره امور تربیتی آموزش وپرورش استان قم ،با اشاره به همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش استان قم اظهار داشت: پیرو تفاهم‌نامه منعقدشده میان معاونت محترم فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه و اداره کل آموزش و پرورش استان، طرح تبلیغی تربیت محور در 12 مدرسه استان اجرا می‌شود.

به گفته رئیس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش استان قم، براساس این طرح 12 تیم تبلیغی که متشکل از حداقل 4 طلبه آموزش‌دیده هستند، ضمن حضور در 12 مدرسه پسرانه مقطع متوسطه اول، به اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی تبلیغی تربیتی خواهند پرداخت.

وی با اشاره به برنامه‌های مختلف فرهنگی و تربیتی با محتوی آموزشی ویژه، تصریح کرد: در راستای اجرای این طرح محتوی آموزشی، توسط معاونت تبلیغی حوزه تهیه و سعی شده در خارج از ساعات رسمی مدارس به‌صورت حضوری و چهره به چهره بین استاد و شاگرد(به‌منظور ایجاد روابط صمیمانه و مؤثر) به دانش آموزان ارائه شود.

خادمی جمکرانی اجرای این طرح را در بین اقشار و دانش آموزان آسیب‌پذیر ضروری دانست و گفت: هر کدام از مدارس مجری این طرح حداقل 200ساعت برنامه‌های مختلف و متنوعی در غالب جلسات حضوری و اردوها و برنامه پیوند با مساجد، سینما و ... خواهند داشت، که در این بین دانش‌آموز تحت تربیت عملی و غیر رسمی قرار گرفته و قطعاً در برقراری ارتباط با این شرایط، نتیجه مطلوب‌تری به دست می‌آید.

رئیس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش استان قم، در راستای اجرای این طرح نشست با اولیای دانش آموزان را در اولویت کار مدارس قرار داد و افزود: با توجه به این مسئله که بیش از 3 هزار دانش‌آموز از این مدارس تحت پوشش طرح تربیت محور قرار می‌گیرند بنابراین لزوم اطلاع‌رسانی و آگاهی والدین از اهمیت بالایی برخوردار است. در واقع والدین با آگاهی از اجرای این طرح ما را در این مسیر همراهی خواهند کرد.

انتهای پیام/ح

طرح تبلیغی تربیت‌محور برای نخستین‌بار در مدارس استان قم اجرا می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار