انصارالله: سخنان محمد بن سلمان درباره یمن موجب می‌شود که او احمق جلوه کند

سخنگوی جنبش انصارالله به سخنان اخیر ولیعهد عربستان سعودی درباره ادامه جنگ در یمن واکنش نشان داد و آن را تکذیبی بر ادعاهای سعودی‌ها دانست.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العالم، جنبش انصارالله یمن اعلام کرد اظهارات ولیعهد عربستان نشان می‌دهد ادعا‌های قبلی سعودی‌ها که می‌گفتند می‌خواهد دولت قانونی را به یمن بازگرداند، دروغ بوده است.

محمد عبدالسلام، سخنگوی جنبش انصارالله یمن، در واکنش به سخنان محمد بن سلمان که گفته بود جنگ در یمن ادامه پیدا می‌کند تا حزب‌اللهی دیگر در یمن تشکیل نشود، گفت: اظهارات ولیعهد عربستان دروغ بودن ادعا‌های سعودی را که می‌گفتند می‌خواهند دولت قانونی را به یمن بازگردانند، بر ملا می‌کند.

او افزود: اظهارات محمد بن سلمان مشخص می‌کند که تا چه اندازه نظام سعودی طمع دارد بار دیگر بر یمن تسلط پیدا کند.

سخنگوی جنبش انصارالله یمن همچنین خاطرنشان کرد: صحبت‌های بن سلمان درباره ادامه جنگ یمن موجب می‌شود که او احمق جلوه کند؛ چرا که خودش را بی هیچ دلیلی دشمن یمن قرار داده است.

عبدالسلام همچنین رژیم عربستان را با رژیم صهیونیستی مقایسه کرد و گفت: سخنان ولیعهد سعودی درباره (جلوگیری از تشکیل حزب‌اللهی دیگر) در یمن موجب می‌شود که رژیم سعودی، مانند اسرائیل شود.

او خطاب به سعودی‌ها گفت: اگر موضع ضدصهیونیستی و ضدآمریکایی ملت یمن مشکل موجود به شمار می‌رود؛ این مسئله افتخار ملت یمن خواهد بود.

انتهای پیام/

واکنش انصارالله یمن به سخنان محمد بن سلمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار