سلام نازی مرد آلمانی پس از حمله به نوجوان افغان

یک مرد آلمانی پس از حمله نژادپرستانه به یک پسر نوجوان افغان، سلام نازی ادا کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از راشا تودی، یک مرد 31 ساله آلمانی، یک نوجوان 15 ساله افغان را هدف حمله فیزیکی و لفظی قرار دارد. در این حادثه که در زاکسن آلمان روی داده است، مرد آلمانی به سر این نوجوان ضربه زد؛ پای خود را بر سر او گذاشت و سلام نازی‌ها را ادا کرد.

پلیس آلمان این حادثه را حمله‌ای نژادپرستانه خوانده است. این حادثه در روز شنبه در یک قطار رخ داد. بر اساس گفته‌های شاهدان عینی، این مرد که در نزدیکی مرز جمهوری چک سوار قطار شده بود، به این نوجوان افغان و دو همراه سوری وی حمله لفظی کرد.

بر اساس گفته‌های شاهدان، این مرد آلمانی اظهاراتی نژادپرستانه به زبان آورد و سلام نازی‌ها را ادا کرد. رسانه‌های آلمانی گزارش داده اند این مرد به سر نوجوان افغان ضربه زده است.

بر اساس گزارش پلیس، با این‌که این نوجوانان از قطار پیاده شدند، مرد آلمانی به دنبال آن‌ها رفت و به حمله به پسر افغان ادامه داد و پس از آنکه این نوجوان بر زمین افتاد، وی پای خود را بر روی سر او قرار داد.

پسر نوجوان به سرعت با آمبولانس راهی بیمارستان شد. نیروهای پلیس درباره سطح جراحت وارده به وی جزئیاتی منتشر نکرده اند. دبیر مطبوعاتی پلیس جنایی زاکسن در این‌باره گفت: «ما می‌خواهیم از قربانی دفاع کنیم.»

نوجوان افغان روز دوشنبه از بیمارستان مرخص شد.

انتهای پیام/

 

حمله مرد آلمانی به یک نوجوان افغان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار