امام جمعه ساری :

داعش نفس‌های آخر را می‌کشد/دشمن به دنبال تجزیه ایران

دشمن خواست داعش را ۲۰ سال نگه دارد، اما سپاه به مدت چند سال داعش را جمع کرد و داعش نفس‌های آخر را می‌کشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، آیت‌الله نورالله طبرسی امام جمعه ساری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مرکز مازندران با بیان اینکه یکی از نقشه‌های دشمن تضعیف کردن مردم نسبت به خراب کردن مسؤولان ارشد کشور است، گفت: اکنون سپاه را می‌خواهند تروریست معرفی کنند، اما کور خواندند و سپاه از مردم برای مردم و در میان مردم است.

وی افزود: پشتیبان سپاه ،  امام راحل بود و اکنون مقام معظم رهبری و مردم و ائمه جمعه پشتیبان سپاه هستند و سپاهیان هشت سال دفاع مقدس سینه سپر کردند و مگر می‌شود مردم سپاه را فراموش کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه سپاه محبوب مردم است، گفت: دشمنان بدانند نمی‌توانند کاری کنند و تمام نقشه‌های آنان نقش بر آب شد چرا که رهبر انقلاب گفتند؛ اگر شما بخواهید برجام را پاره کنید ما می‌سوزانیم.

آیت‌الله طبرسی با اشاره به اینکه دشمن نمی‌تواند خدشه‌ای به انقلاب ما وارد کند، افزود: آمریکا به‌دنبال تجزیه‌طلبی در منطقه خاورمیانه است، اما باید بداند در این زمینه هم موفق نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه در شرایط حساس باید بدانیم رهبر انقلاب چه می‌گویند، گفت: آب ما با آمریکا در یک جوی نمی‌رود و با آن‌ها باید مقابله کنیم و آمریکا وقتی دید شکست خورد الان تجزیه کشور‌ها را دارد.

امام جمعه ساری افزود: استکبار جهانی و سردمدارانش اکنون دنبال تجزیه ایران است و باید بداند موفق نمی‌شود.

انتهای پیام/آ

دشمن به دنبال تجزیه ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.