کمک 10 میلیارد تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین

13 هزار و 42 یتیم و هشت هزار و 903 فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین موردحمایت مالی و معنوی حامیان خیر قرار دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،حمید کریمیان زاده، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان کرمان بابیان اینکه تقویت حس همدلی و همکاری در جامعه اسلامی، ترویج سنت حسنه احسان به ایتام، ایجاد زمینه مشارکت افراد خیر و نیکوکار از اهداف اجرای طرح‌های اکرم ایتام و محسنین است، گفت: ۴۱۸ حامی جدید در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی جذب کمیته امداد این استان شدند که این حامیان حمایت مالی و معنوی ۴۳۰ یتیم و فرزند محسنین را عهده‌دار شدند.
وی در توضیح ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد افزود: ایتام، فرزندان بدون سرپرستی هستند که از نعمت پدر یا مادر محروم هستند و فرزندان محسنین افراد دارای سرپرستی هستند که سرپرست آن‌ها یا ازکارافتاده، دارای بیماری صعب‌العلاج، دارای سرپرست زندانی و یا از فرزندان طلاق هستند که برای رفع مشکلات خود نیازمند حمایت و کمک‌های مردمی هستند.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان کرمان با اشاره به اینکه در حال حاضر 13 هزار و 42 یتیم و هشت هزار و 903 فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین موردحمایت مالی و معنوی حامیان خیر قرار دارند، تصریح کرد: این تعداد یتیم و فرزند محسنین توسط 43 هزار و 878 حامی حمایت مادی و معنوی می‌شوند.
وی از کمک 10 میلیارد و 62 میلیون تومانی حامیان خیر به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان در شش‌ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: از این میزان کمک حامیان خیر هفت میلیارد و 500 میلیون تومان مربوط به طرح اکرام ایتام و باقی مربوط به طرح محسنین بوده است.
کریمیان زاده افزود: 13 هزار و 42 یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان موردحمایت مالی و معنوی 25 هزار و 934 حامی خیر هستند.
وی اظهار کرد: هشت هزار و 903 فرزند خانواده تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان نیز در قالب طرح محسنین موردحمایت مالی و معنوی 17 هزار و 944 حامی خیر قرار دارند.
وی با اشاره به اینکه اجرای طرح‌های اکرام ایتام و محسنین محدود به ایام خاصی از سال نیست، افزود: در طول سال نیز خیران می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد، مراکز نیکوکاری در سطح این استان و یا سایت اینترنتی این نهاد حمایت مالی و معنوی ایتام و فرزندان طرح محسنین را عهده‌دار شوند.
انتهای پیام/ی

کمک میلیاردی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.