رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ؛

قانون رفع موانع تولید باید بازنگری شود

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: قانون رفع موانع تولید بیش از ۶۰ درصد آن اجرایی نشده و باید بعضا بازنگری شود اگر اتاق ایران و کرمانشاه پیشنهاد دهد در این قانون اصلاحاتی صورت می‌گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛عزیز اکبریان رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه افتخار ایران است و  ظرفیت های خوبی در قانون برنامه ششم توسعه داریم.

وی افزود: باید با سرمایه گذاری درست از رکود خارج شویم کرمانشاه مستعد سرمایه گذاری است و ظرفیت خوبی برای صادرات دارد اما باید زمینه استعداد سرمایه گذاری را مهیا کنیم و از سرمایه گذار واقعی باید حمایت کنیم.

 

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید مقاومت کنیم و بوروکراسی را در هم بشکنیم خیلی از سرمایه گذاران ما نیاز به وام ندارند، ما باید به آنها کمک کنیم.

وی با بیان اینکه ما مسائل و مشکلات این استان را برطرف می کنیم، گفت: کرمانشاه استان محرومی نیست و اگر هست به ما برمی گردد.

در این جلسه، تفاهم نامه همکاری مشترک بین کمیسیون صنایع و معادن مجلس و شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان کرمانشاه امضا شد.

 

انتهای پیام/ز

باید مقاومت کنیم و بوروکراسی را در هم بشکنیم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار