طی 2 ماه؛

نوسازی کامل مدرسه شهید مفتح اهواز

نماینده مردم اهواز در مجلس از نوسازی مدرسه شهید مفتح طی 2 ماه بنابر قول مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جواد کاظم نسب الباجی، نماینده مردم اهواز در مجلس بیان داشت: مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان قول داد که مدرسه شهید مفتح واقع در کوی علوی اهواز در مدت 2 ماه به صورت کامل نوسازی گردد.

وی تصریح کرد: براساس آخرین پیگیری هایی که انجام دادم، مقرر شد استاندار خوزستان به صورت ویژه مبلغ 7 میلیارد ریال به امر نوسازی مدرسه کوی علوی اهواز را در اسرع وقت ممکن توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تامین و پرداخت نماید.

کاظم نسب الباجی با بیان اینکه تغییر کاربری این مدرسه و تبدیل آن به کلانتری برای همیشه منتفی شد، اذعان داشت: مکاتبات تامین اعتبار و دستور صریح استاندار خوزستان صادر شده است که از سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان انتظار داریم هرچه سریع تر اعتبار موردنیاز را تامین و در اختیار نوسازی مدارس استان قرار دهد تا هرچه زودتر شاهد آغاز عملیات نوسازی و تجهیز این مدرسه باتوجه به نیاز مبرم منطه باشیم.

نماینده مردم در مجلس اظهار کرد: مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان قول داد که پس از دریافت اعتبار اختصاص یافته توسط استانداری خوزستان برای مدرسه شهید مفتح کوی علوی اهواز، عملیات بهسازی و تجهیز این فضای آموزشی را طی 2 ماه به پایان برساند.

وی نسبت به توسعه امکانات آموزشی، رفاهی در سراسر مناطق استان و حوزه انتخابیه خود تاکید کرد و گفت: تا زمان پرداخت، آغاز عملیات نوسازی و همچنین بهره برداری از این مدرسه پیگیری جدی خواهم داشت و قطعا در این مسیر تساهل و تسامحی با هیچ کسی نخواهیم داشت.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.