جهت آمادگی برای حضور در ادامه لیگ برتر فوتبال

تمرینات سبز‌پوشان اصفهانی آغاز می شود

تمرینات تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان برای حضور پر‌قدرت در ادامه بازی‌های لیگ برتر فوتبال و در زمان تعطیلی لیگ برتر به دلیل اردوی تیم ملی از عصر امروز آغاز می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،پس از برگزاری دیدار‌های هفته هشتم لیگ برتر فوتبال به دلیل برگزاری اردوی تیم ملی فوتبال تعطیل شده است و تیم‌ها به انجام تمرینات خود می‌پردازند.

تیم ملی فوتبال قرار است در روز‌های 13 و 18 مهر‌ماه به ترتیب به مصاف تیم‌های ملی توگو و روسیه میزبان جام جهانی 2018 برود؛ از تیم ذوب‌آهن نیز رشید مظاهری، وحید محمد‌زاده و مرتضی تبریزی در اردوی اول حضور داشتند که در پایان تنها مظاهری در جمع ملی‌پوشان برای این 2 دیدار باقی ماند.

تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان نیز که پس از دیدار هفته هشتم لیگ برتر به استراحت رفته بود از بعد‌از‌ظهر امروز تمرینات خود را شروع می‌کند؛ تمرینات این تیم در ورزشگاه ملت اصفهان و زیر نظر امیر قلعه‌نویی برگزار خواهد شد.

سبز‌پوشان اصفهانی در 8 دیدار خود در لیگ برتر به 2 پیروزی دست یافتند و متحمل یک شکست شدند و در 5 دیدار به تساوی رضایت دادند؛ ذوب‌آهن با کسب 11 امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال قرار دارد.

شاگردان امیر قلعه‌نویی در بازی هفته هشتم در ورزشگاه فولادشهر برابر سایپا قرار گرفتند و در پایان به تساوی یک بر یک رسیدند؛ ذوب‌آهن در هفته نهم لیگ برتر باید در روز جمعه 21 مهر‌ ماه در مشهد به مصاف پدیده برود.

 

انتهای پیام/م

 

تمرینات سبز‌پوشان اصفهانی از عصر امروز پیگیری می‎شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.