ترقی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

جوانان نمی‌توانند پُست‌های خطیر مدیریتی را در دست بگیرند

عضو حزب موتلفه گفت: جوانانی که تازه از پشت میز دانشگاه بیرون آمده‌اند نمی‌توانند پست‌های خطیر مدیریتی را در دست بگیرند.

برای کارآمدی دستگاه ها نیازمند تخصص مدیران با تجربه هستیمحمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره مستثنی بودن مقامات سیاسی از ممنوعیت به کار گیری بازنشستگان اظهار کرد: اگرچه این مسئله ممکن است مانع از گردش نخبگان شود اما اصولا اشخاص باتجربه سطح مقامات مدیریت‌های عالی کشور را در برمی گیرند و مدیریت‌های عالی قطعا نیازمند تجربه و اطلاعات بالا برای کارآمدی هستند.

وی افزود: جوانانی که تازه از پشت میز دانشگاه بیرون آمده‌اند نمی‌توانند پست‌های خطیر مدیریتی را در دست بگیرند بنابراین اگر بخواهیم کارآمدی دستگاه‌ها را حفظ کنیم باید برخی مقامات که توانایی لازم را برای ادامه خدمت به کشور را دارند در مسئولیت فعلی‌شان حفظ کنیم.

ترقی تصریح کرد: به طور طبیعی وقتی یکی از شاخصه‌های سپردن مسئولیت‌های خطیر تجربه و سابقه کاری است اشخاص باتجربه گزینه مناسب‌تری برای عهده‌دار بودن پست‌های مدیریتی هستند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به مطرح شدن اسامی برخی اشخاص برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 بیان کرد: به طور طبیعی جریان‌های سیاسی با طرح این نوع خبرها که ممکن است واقعیت نداشته باشند به دنبال آزمون افکار عمومی جامعه هستند و نمی‌تواند قطعیت لازم را داشته باشد.

انتهای پیام/

 

رایزنی های انتخاباتی برای 1400

طرح برخی اسامی برای انتخابات 1400

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۳:۳۶ ۰۹ مهر ۱۳۹۶
شما بزارین کارکنن نتونستن بگین.
آخرین اخبار