تمهیدات صداوسیمای مرکز قزوین برای پوشش زنده عزاداری‌های محرم

صداوسیمای مرکز قزوین برای پوشش زنده‌ی عزاداری‌های محرم در ایام تاسوعا و عاشورا تمهیدات ویژه‌ای پیش بینی کرده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ بگفته مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین، این مرکز از روز جمعه هشتم محرم بخش دوم تمهیدات خود را برای پوشش زنده‌ی عزاداری‌های مردمی در نقاط مختلف استان اجرا خواهد کرد.

معصومی فر افزود: سیمای مرکز قزوین روز جمعه هشتم محرم از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه سینه زنی سنتی عزاداران حسینی را در عصمت آباد و همچنین تجمع عزاداران حسینی را در اسفرورین بصورت زنده پوشش می‌دهد.

وی اضافه کرد: روز نهم محرم که بعنوان «روز سقا» نامگذاری شده است؛ گردهمایی بزرگ مردم قزوین در خیابان شهدا و عصر همان روز گردهمایی عزاداران حسینی را در تاکستان منعکس می‌شود.

معصومی فر با اشاره به اهمیت و جایگاه فریضه‌ی نماز در دین مبین اسلام و همچنین توجه حضرت سیدالشهداء علیه السلام به این امر؛ گفت: در روز دهم محرم مرکز صدا و سیمای قزوین نماز ظهر عاشورا را بصورت زنده در قزوین، نماز عصر را در دانسفهان و تجمع مردم شال در شام غریبان حضرت امام حسین علیه السلام پخش خواهد کرد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین گفت: همچنین در روز یازدهم محرم ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه تجمع عزاداران حسینی در اقبالیه و روز دواردهم محرم ساعت ۱۴ گردهمایی سوگواران ارداق و ساعت ۲۰ همان روز تجمع عزاداران حسینی در مهرگان بصورت زنده از سیمای مرکز قزوین پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

 

برنامه های شبکه قزوین برای پوشش زنده عزاداری ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.