پلیس راهور بوشهر:

ترافیک میدان آزادی بوشهر اجنتاب‌ناپذیر است

پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه ترافیک در بوشهر اجنتاب‌ناپذیر است، اعلام کرد: انتقادهای اعضای شورای شهر با رعایت انصاف و عدالت باشد.

ترافیک میدان آزادی بوشهر اجنتاب‌ناپذیر استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان بوشهر در اطلاعیه‌ای عنوان کرد: شورای اسلامی شهر تبلور اراده مردم در مدیریت شهری است، انتظار می‌رود نمایندگان مردم در این شورا اگر واقعا دغدغه حل گره‌ها و مشکلات شهری را دارند با درک عمیق چالش‌های مدیریت شهری، بر اساس مدراک و مستندات با رعایت انصاف و عدالت به بررسی معضلات و مشکلات شهری بپردازند وگرنه سخن‌پرانی بر اساس احساسات، چشم بستن بر واقعیات و نادیده گرفتن زحمات و تلاش نهاد‌های دخیل در مدیریت شهری اگر از روی غرض باشد که گناهی نابخشودنی و اگر از روی کم اطلاعی و غفلت باشد یقینا حیف و میل بیت‌المال و هدررفت سرمایه‌های مادی و معنوی مردمی است که هزینه‌های شورا را از جیب خود پرداخت می‌کنند.

پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان بوشهر بر اساس دستورالعمل طرح بازگشایی مدارس در اوایل شهریور ماه جلسات مستمر و متعددی را با سازمان‌های مرتبط همچون آموزش و پروش، شهرداری، هلال احمر، اورژانس، صداوسیما و... برگزار کرده و همانطور که همگان شاهدند در تمام شهر‌های استان خصوصا مرکز استان هر روز از ساعت شش و ۳۰ دقیقه با استقرار پاس پیاده جلو مدارس امنیت ترافیکی دانش آموزان را برقراری می‌کند به‌طوری‌که در سال گذشته خوشبختانه هیچ گونه تصادف و تلفات دانش آموزی در شهر‌های استان نداشتیم. تلاش مستمر و هدفمند کارکنان زحمت کش پلیس راهور در سطح استان باعث کاهش ۳۵ درصد آمار تصادفات درون شهری استان در شش ماهه اول سال شده که موفقیتی بزرگ است.

از سال ۹۴ که طرح احداث تقاطع غیر همسطح در میدان آزادی اجرایی شد، باعث ایجاد محدودیت‌هایی در تنها مسیر دسترسی ساکنان تنگک‌ها، نیروگاه و.. به بخش مرکزی شهر شد و از طرفی نیز عدم پیشرفت مناسب این پروژه مشکلاتی را از نظر ترافیکی برای شهروندان ایجاد کرده که اجتناب ناپذیر است. به‌منظور خدمات‌دهی ترافیک در این محدوده هر روز صبح ماموران پلیس راهور، از افسر ارشد تا افسران جزء، با حضور در این میدان نسبت به روان سازی ترافیک اقدام می‌کنند، در اولین روز مهرماه با توجه به همزمانی آغاز ماه محرم، آغاز هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس به‌منظور نظم بخشی به ترافیک تعداد گشت‌های خودرویی، موتوری و پیاده پلیس در این محدوده چندین برابر شد، ولی به علت عدم وجود مسیر جایگزین مناسب، هجوم همزمان تعداد زیادی خودرو و ابزار و ماشین آلات سبک و سنگین راهسازی باعث ایجاد ترافیک و مشکلاتی برای شهروندان شد که تا زمان تکمیل و به بهره‌برداری رسیدن این پروژه ممکن است چنین گره‌های ترافیکی مجددا ایجاد شود که ضمن دعوت رانندگان به صبر و بردباری و رعایت قوانین رانندگی از مسولین امر نیز تسریع در عملیات اجرایی پروژه را خواستاریم.

انتهای پیام /پ

ترافیک میدان آزادی بوشهر اجنتاب‌ناپذیر است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.