میر لوحی:

ساخت و سازهای غیرقانونی خلازیر باید متوقف شود

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: توقف ساخت و سازهای غیرقانونی در خلازیر ضروری است تا از وقوع تخلفات بیشتر در محدوده پاسگاه نعمت آباد جلوگیری شود.

ساخت و سازهای غیرقانونی خلازیر باید متوقف شودبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛سید محمود میرلوحی در نهمین جلسه از پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران  با بیان اینکه در نزدیکی پاسگاه نعمت آباد و در منطقه خلازیر ساخت و ساز‌های غیر قانونی انجام شده است،اظهار کرد:خبرهای نگران کننده ای در رابطه با ساخت و سازهای غیرقانونی در محدوده محله خلازیر به شورا رسیده است و شهرداری برای رفع این نگرانی‌ها باید اقدام کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: توقف ساخت و سازهای غیرقانونی در خلازیر، امری ضروری است تا از وقوع تخلفات بیشتر در محدوده پاسگاه نعمت آباد جلوگیری شود.

میرلوحی با اشاره به اخبار برخی رسانه ها مبنی بر بدهی ۱۶ هزارمیلیاردی شهرداری تهران افزود: یک روز عده ای بدهی شهرداری را ۱۶ میلیارد تومان اعلام می کردند،اما امروز برخی از بدهی ۳۰ هزار میلیارد تومانی صحبت می کنند.

وی بیان کرد: تراز مالی شهرداری تهران هنوز مشخص نیست و شهرداری باید هر چه زودتر نسبت به تعیین و اعلام گزارش تراز مالی دقیق و همچنین مشخص کردن میزان بدهی آن اقدام کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران پرداخت بدهی شهرداری تهران را امری ضروری دانست و تاکید کرد: شهرداری تهران باید نسبت به پرداخت بدهی خود و تامین منابع لازم اقدامی اساسی انجام بدهد.

انتهای پیام/

هشدار میرلوحی به ساخت و سازهای غیرقانونی پاسگاه نعمت آباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار