فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر:

باند زنان توزیع‌کننده مواد مخدر در بوشهر متلاشی شد

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر گفت: باند زنان فروشنده و توزیع‌کننده مواد مخدر در بوشهر متلاشی شد.

باند زنان توزیع‌کننده مواد مخدر در بوشهر متلاشی شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ ابراهیم عرب زاده ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مامورین کلانتری ۱۴ تنگک بوشهر با اقدامات پلیسی و گشت‌زنی‌های هدفمند در حوزه استحفاظی منزلی را شناسایی کردند که با حضور زنان فراری، مواد مخدر را بسته‌بندی و توزیع می‌کردند. پلیس در یک عملیات هماهنگ این خانه تیمی را محاصره و شش نفر شامل سه زن و ۳ مرد را با وضعیتی نامناسب دستگیر کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر با بیان اینکه مقادیری مواد مخدر از نوع حشیش و تریاک از این افراد کشف شد اظهار داشت: زنان دستگیر شده بومی استان بوشهر نبودند. این زنان با حضور در این منزل ضمن اغفال جوانان شهر و خرید و فروش مواد مخدر، فعالیت‌های مجرمانه دیگری نیز انجام می‌دادند که پس از تکمیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر همچنین از کشف مقداری هروئین در شهر چغادک خبر داد و گفت: گشت پلیس به سرنشینان خودرویی در یکی از میدان‌های شهر چغادک مشکوک و و آن را متوقف کرد. در بازرسی از خودرو و دو نفر سرنشین آن که یکی از آن‌ها دارای سوابق متعدد کیفری نیز بود مقادیری مواد مخدر از نوع هرویین کشف شد.

انتهای پیام /پ

باند زنان توزیع‌کننده مواد مخدر در بوشهر متلاشی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.