مهمترین اخبار گروه اجتماعی امروز 31 شهریورماه؛

دروغ ها و توهین های گزارشگر حقوق بشر قابل پیگرد است/ورود 1000 واگن جدید به متروی تهران

پربازدیدترین و پربحث ترین اخبار سرویس اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان را می‌توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

دروغ ها و توهین های گزارشگر حقوق بشر قابل پیگرد است/ورود 1000 واگن جدید به متروی تهرانبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ورود 1000 واگن جدید به متروی تهران،دروغ ها و توهین های گزارشگر حقوق بشر قابل پیگرد است و غیره از مهمترین و پر بازدیدترین بحث‌های روز جمعه (سی‌ و یکم شهریورماه) در حوزه اجتماعی بود.

در ادامه مهمترین اخبار سی‌ و یکم شهریورماه گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان را مرور می‌کنید.

 

اسامی 32 زائر فوت شده در حج 96 اعلام شد

مسئول واحد رفاه و حوادث ستاد مکه مکرمه گفت:مجموع زائران فوت شده ایرانی حج امسال درمکه مکرمه و مدینه منوره ۳۲ نفر بوده است که پیکر همه جانباختگان یا به ایران ارسال شده و یا با موافقت خانواده های شان در دو قبرستان بقیع و مقبره الشهدای مکه دفن شده است.

 

ورود 1000 واگن جدید به متروی تهران/ تعیین تکلیف بدهی و مطالبات شهرداری تا 3 ماه آینده

شهردار تهران گفت:برای افزایش قطارها باید منابع مالی اعم از ارزی و ریالی تامین شود و قرار است 1000 واگن در برنامه ای مشخص در اختیار شهرداری تهران قرار بگیرد.

 

دروغ ها و توهین های گزارشگر حقوق بشر قابل پیگرد است

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه گفت:حرف های بی اساس و دروغ ها و توهین های گزارشگر حقوق بشر قابلیت پیگرد قانونی دارد و ما آن را پیگیری خواهیم کرد.

 

کودکان کار ابزار دست مافیای 7 نفره در تهران هستند

عضو شورای شهر تهران گفت:متاسفانه کودکان کار در تهران ابزار دست مافیای هفت نفره متشکل از یک خانم و شش آقا شده‌اند که باید با اقداماتی مانع از فعالیت گروه های مافیایی شد.

 

مدافعان حقوق کودک از ظرفیت قانونی استفاده نمی کنند/ ازدواج زودهنگام کودکان می‌تواند مورد شکایت قرار گیرد

دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک گفت: مدافعان حقوق کودک از ظرفیت قانونی استفاده نمی‌کنند،طبق قانون، سمن‌ها می‌توانند شکایت کنند و دادگاه مکلف است شکایت آنها را بپذیرد.

 

مترو مکان مناسبی برای تاسیس مهدکودک نیست

مشاور رئیس سازمان بهزیستی کشور در امور زنان و خانواده گفت: ایستگاه های مترو به دلیل نداشتن فضای باز و آفتابگیر، از شرایط لازم برای تاسیس مهدکودک برخوردار نیست.

 

اظهار نظر خانم امانی در مورد هزینه چاپ گزارش عملکرد شهرداری تهران کذب است

گیل آبادی رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری در دوره قالیباف گفت: اظهار نظر خانم امانی عضو شورای شهر تهران درخصوص چاپ سه جلد کتاب گزارش عملکرد شهرداری تهران و هزینه‌ای بالغ بر بیست و هشت میلیارد تومان کذب است.

 

دوگونگ‌ها در ایران وضعیت مناسبی ندارند/ گاو دریایی تنها گونه پستاندار دریای عمان در حال انقراض است

گاوهای دریایی آب‌های خلیج فارس و دریای عمان طی سال‌های اخیر بسیار کمیاب شده‌ و با ادامه این روند در معرض نابودی و انقراض قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار