با کمک خیرین؛

۷۰۱ بسته تحصیلی و ۶۵ سبد کالا بین نیازمندان گناوه توزیع شد

مدیرعامل انجمن خیریه حضرت بقیه الله (عج) شهرستان گناوه از توزیع ۶۵ سبد کالا و ۷۰۱ بسته تحصیلی بین نیازمندان گناوه‌ای خبر داد.

۷۰۱ بسته تحصیلی و ۶۵ سبد کالا بین نیازمندان گناوه توزیع شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حسین حسینی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران با تقدیر از از کمک‌های خیرین گناوه اظهار داشت: در یک ماه و نیم اخیر اعضای انجمن تلاش بسیاری کرد تا بتواند گوشه ای از آلام و دغدغه‌های خانواده‌های نیازمند را در تهیه ملزومات تحصیلی فرزندان آنها برطرف سازد و در این راستا ما فعالیت‌هایی داشتیم.

وی با اشاره به این دغدغه خانواده های نیازمند دارای دانش آموز بیان داشت: با کمک‌های بسیار خوب خیرین بزرگوار شهرستان گناوه خوشبختانه توانستیم به این هدف خود دست یابیم.

مدیرعامل انجمن خیریه حضرت بقیه الله (عج) شهرستان گناوه اضافه کرد: در این راستا انجمن توانست ۷۰۱ بسته تحصیلی و دیگر لوازم مرتبط تحصیلی را برای دانش آموزان نیازمند فراهم کنیم. در آستانه مهرماه و نزدیک شدن به ماه مهربانی و آغاز سال تحصیلی، انجمن خیریه حضرت بقیة الله (عج) با کمک خیرین سخاوتمند لوازم تحصیلی و البسه مورد نیاز برای تحصیل دانش آموزان نیازمند همشهری را جمع آوری کرده و در قالب بسته تحصیلی در بین آنها توزیع کرد.

وی با اشاره به این بسته‌های تحصیلی افزود: این بسته‌ها شامل ۱۶۰ پکیج پسرانه دوره دبستان شامل کیف، کفش و لوازم تحریر، ۲۸۳ پکیج دخترانه دوره دبستان شامل البسه، کیف، کفش و لوازم تحریر، ۱۳۲ پکیج دخترانه دوره متوسطه اول شامل البسه، کیف، کفش و لوازم تحریر و ۱۲۶ پکیج دخترانه دوره متوسطه دوم شامل البسه، کیف، کفش و لوازم تحریر هستند. با همکاری خیرین سخاوتمند و به مناسبت عید بزرگ غدیر، سبد کالا بین ۶۵ خانواده نیازمند توزیع شد.

انتهای پیام /پ

۷۰۱ بسته تحصیلی و ۶۵ سبد کالا بین نیازمندان گناوه توزیع شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.