مسئول انجمن میراث فرهنگی تمندان؛

ورود تور گردشگری یاسوج به اقامتگاه بوم گردی تفتان

نخستین تور گردشگری از یاسوج وارد اقامتگاه بوم گردی تفتان شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان   از زاهدان  ، مسئول انجمن میراث فرهنگی تمندان  گفت: نخستین تور گردشگری و کوهنوردی از شهرستان یاسوج مرکز استان کهکیلویه و بویر احمد وارد اقامتگاه بوم گردی تفتان شد.


مرتضی تمندانی افزود: این تور گردشگری در قالب یک تیم کوهنوردی و طبیعت گردی روز شنبه وارد منطقه شدند و توانستند به مدت یک روز به قله 4050 متری تفتان صعود کنند.


وی بیان کرد: این تور گردشگری با همکاری شرکت مسافرتی فراز تفتان و انجمن میراث فرهنگی به مدت دو روز از ظرفیت های گردشگری و دیدنی حاشیه تفتان دیدن می کنند.


وی افزود: افزون بر 40 نفر از گردشگران از مجتمع تفریحی دره گل، درخت چنار کهنسال، سنگرهای صخره ای و محوطه باستانی بازدید و از نزدیک با جذابیت های طبیعی و تاریخی منطقه آشنا شدند.


تمندانی با اشاره به نقش اقامتگاه های بوم گردی در افزایش شمار گردشگران در این منطقه گفت: راه اندازی اقامتگاه های بوم گردی سبب افزایش شمار گردشگران شده بطوری که روستای تمندان از ابتدای سال جاری میزبان ده ها تور گردشگری از اقصی نقاط کشور بوده است.


مسئول انجمن میراث فرهنگی تمندان گفت: واقع شدن در مسیر ارتباطی خاش زاهدان، جاذبه های تاریخی و طبیعی بکر و بی نظیر و شرایط آب و هوایی خاص ناشی از قرار گرفتن در دامنه تفتان از جمله جاذبه های بالقوه روستای تمندان برای گردشگران داخلی و خارجی است.

انتهای پیام/گ

ورود تورگردشگری یاسوج به تفتان خاش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار