درخشش هندبالیست های ایران در لیگ رومانی

لژیونرهای ایرانی توانستند در هفته دوم رقابت های لیگ هندبال رومانی عملکرد خوبی داشته باشند.

درخشش هندبالیست های ایران در لیگ رومانیبه گزارش  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،رقابت های هفته دوم لیگ هندبال رومانی با درخشش ایرانی ها همراه شد . تیم دیناموبخارست رومانی که چهار ملی پوش هندبال کشورمان را در اختیار دارد در این هفته به مصاف تیم بایا ماری رفت و توانستند این تیم را با حساب 36 بر 25 شکست دهند.  الله کرم استکی در این بازی به خوبی درخشید و توانست برای تیمش  5 گل بزند. همچنین  سجاد استکی و سید علیرضا موسوی نیز هرکدام 1 گل برای دیناموبخارست به ثمر رساندند و سعید حیدری راد نیز عملکرد فوق العاده ای در درون دروازه دیناموبخارست داشت.

 شاهو نصرتی بازیکن تیم چالارسی توانست در این هفته با تیمش به برتری برسد. اوکه در بازی هفته اول گل پیروزی بخش چالاراسی را به ثمر رساند در این بازی نیز با به ثمر رساندن 7 گل بهترین بازیکن تیم خود در هفته دوم ناسیونال لیگ رومانی بود. چالاراسی در این دیدار به مصاف تیم پولیتهینی چا رفت و توانست این دیدار را با حساب 28 بر 27 به سود خود به پایان ببرد.

 در آخرین دیدار هفته دوم ناسیونال لیگ رومانی تیم استوابخارست که محسن باباصفری  کاپیتان تیم ملی هندبال را در اختیار دارد در دومین دیدار خود با حساب 26 بر 19 تیم چی اس یو را شکست داد. در این دیدار محسن باباصفری 25 دقیقه درون دروازه استوابخارست قرار داشت و عملکردخوبی از خود به نمایش گذاشت.

انتهای پیام/

نگاهی به عملکرد لژیونر های هندبال در رومانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار