آغاز به‌کار ششمین جشنواره «فیلم سبز» در استان

ششمین جشنواره «فیلم سبز» در محل سالن اجتماعات اداره کل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد آغاز بکار کرد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  ششمین جشنواره «فیلم سبز» در کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان استانی، سازمان‌های مردم نهاد و اقشار مختلف مردم در محل سالن اجتماعات اداره کل حفاظت محیط زیست آغاز بکار کرد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد در این زمینه گفت: ششمین جشنواره «فیلم سبز» تا روز 24 شهریورماه از از ساعت 8 صبح تا 14 دایر با بلیط رایگان برای علاقمندان دایر است.

سید اسدالله هاشمی از اکران فیلم " محیط‌بان دنا" به کارگردانی شریف اسلامی در این جشنواره خبر داد و افزود: 140 فیلم خارجی و ایرانی در ششمین جشنواره «فیلم سبز» اکران می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه ارتقای فرهنگ زیست محیطی مهمترین هدف جشنواره فیلم سبز است، عنوان کرد: نبود آگاهی زیست محیطی و به دنبال آن پایین بودن فرهنگ زیست محیطی در جوامع محلی از جمله مهمترین مسائل و مشکلات پیش روی اداره کل محیط زیست است.

هاشمی تاکید کرد: به طور حتم صیانت و حفاظت از محیط زیست نیازمند مشارکت و تعامل تمامی دستگاه‌های اجرایی و عزم جدی اقشار مختلف مردم بوده تا در این صورت بتوانیم این سرمایه ملی را سالم تحویل آیندگان دهیم.

 

انتهای پیام/ش

ارتقای فرهنگ زیست محیطی مهمترین هدف جشنواره فیلم سبز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.