محکوم شدن قتل عام مردم مسلمان میانمار

مردم دزفول پس از اقامه نماز جمعه قتل عام مسلمانان مانمار را محکوم کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی، امام جمعه دزفول گفت: میانمار در جنوب شرق آسیا و در همسایگی هند، تایلند، چین و بنگلادش قرار دارد و با 55 میلیون نفر جمعیت حدود هشت میلیون مسلمان دارد.

وی بیان داشت: مجامع بین المللی و سازمان ملل همچنان در برابر این کشتار سکوت اختیار کرده اند و این نشان می دهد اقدامات چنین سازمان هایی چیزی جز تبلیغات توخالی نیست.

حجت الاسلام قاضی دزفولی گفت: متاسفانه حتی اجازه ندادند امدادگران و مجامع انسان دوستانه نیز به مردم فاجعه دیده میانمار کمک کنند؛ لذا سازمان کنفرانس اسلامی باید به حرکت درآید و سازمان ملل نیز باید خواستار تشکیل جلسه فوری برای رسیدگی به این جنایات شود وامت اسلامی با تمام ظرفیت خود از ادامه این جنایات جلوگیری می کند.

امام جمعه دزفول افزود: در جمعه سیاه رژیم پهلوی با مشاهده آثار پیروزی انقلاب با چراغ سبز آمریکا هزاران زن و مرد را در میدان ژاله تهران به خاک و خون کشید که این کشتار نقطه عطفی برای پیروزی انقلاب محسوب می شود.

وی در خصوص فشار آمریکا برای بازدید از مراکز نظامی ایران نیز گفت: ایران هرگز زیر بار این حرف نمی رود زیرا هیچ کشوری اجازه بازدید از مراکز نظامی به کشوری دیگر را نمی دهد.

امام جمعه دزفول به پیروزی جبهه مقاومت علیه تروریست ها در سوریه نیز پرداخت و اظهارکرد: نقش مستشاری جمهوری اسلامی در این پیروزی ها بسیار مهم است ضمن اینکه در عراق نیز نیروهای ارتش عراق در مبارزه با تروریست ها پیروزی های زیادی کسب کردند.

انتهای پیام/م

راهپیمای در دفاع از مسلمانان میانمار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.