مدیرکل امور اتباع و مهاجران استانداری اصفهان

امکان تحصیل دانش آموزان اتباع خارجی در اصفهان همچنان فراهم است

مدیرکل امور اتباع و مهاجران استانداری اصفهان گفت : برای سومین سال متوالی پذیرش و امکان تحصیل دانش آموزان اتباع خارجی در مدارس استان اصفهان همچنان فراهم است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی سلیمانی افزود: در راستای سیاست های انساندوستانه جمهوری اسلامی ایران و تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر فراهم شدن شرایط تحصیل برای همه افراد لازم التعلیم، از تیر ماه گذشته نیز ثبت نام دانش آموزان اتباع خارجی در استان اصفهان آغاز شد.

وی اظهار کرد: در سال تحصیلی گذشته حدود ۵۰ هزار دانش‌آموز خارجی در مدارس استان اصفهان ثبت نام و تحصیل کردند و پیش بینی می شود که امسال نیز نزدیک به همین تعداد دانش‌آموز اتباع خارجی، در مدارس استان اصفهان نام‌نویسی کنند.

مدیرکل امور اتباع خارجی استانداری اصفهان افزود: دانش آموزانی که سال گذشته در مدارس استان به تحصیل مشغول شدند بیشتر تبعه افغان و عراق بودند و امسال هم این افراد می‌توانند به تحصیل خود در این مدارس ادامه دهند.

وی یادآور شد: همه دانش‌آموزان اتباع بیگانه که مدارک مجاز برای نام‌نویسی در مدارس استان اصفهان را ندارند، در صورتی‌که مدرک سلامت بهداشتی و مدارک مورد نیاز در آیین‌نامه مدارس را تهیه کرده باشند، در مدارس ثبت نام می شوند.

سلمیانی خاطرنشان کرد: در ۲ سال گذشته 7 هزار نفر از اتباع خارجی در استان اصفهان برگ حمایت تحصیلی دریافت کردند.

 

انتهای پیام/م

 

امکان تحصیل دانش آموزان اتباع خارجی در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.