پیام تسلیت فرمانده انتظامی فارس در پی درگذشت دانش آموزان

فرمانده انتظامی فارس در پیامی درگذشت دانش آموزان هرمزگانی را تسلیت گفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرتیپ احمد علی گودرزی، فرمانده انتظامی استان فارس جان باختن تعدادی از دانش اموزان دختر استان هرمزگان در حادثه دلخراش واژگونی اتوبوس را به خانواده های حادثه دیدگان تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت سردار احمدعلی گودرزی فرمانده انتظامی استان فارس بدین شرح است:

ٱلَّذِینَ إِذَآ أَصَٰبَتْهُم مُّصِیبَةٌۭ قَالُوٓا۟ إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّآ إِلَیْهِ رَٰجِعُونَ

ضایعه جانکاه درگذشت جمعی از دانش اموزان دختر استان هرمزگان،خدمه و راننده اتوبوس و مصدومیت عزیزان در سانحه واژگونی اتوبوس مسافربری مایه تاسف و تاثر اینجانب شد.


اینجانب این مصیبت جانکاه را ابتدا به به خانواده های داغدار صمیمانه تسلیت و تعزیت عرض می کنم، برای آن عزیزان سفر کرده از خداوند بزرگ غفران و رحمت واسعه الهی و برای مصدومین سلامتی و شفای عاجل ازخداوند متعال خواستارم.


متاسفانه علیرغم هشدارهای مکرر و تلاش های شبانه روزی همه دستگاه ها و عوامل اجرایی باردیگر شاهد وقوع حادثه دلخراش واژگونی اتوبوس هستیم ، بدون تردید این گونه حوادث تلخ ناشی از بی توجهی به مقررات و اصول رانندگی بیانگر ضرورت تجدید نظر در برخی مقررات پیشگیرانه در سطوح ملی و قانونگذاری،نظارت و اعمال قوانین سخت گیرانه در جهت جلوگیری ازوقوع چنین حوادثی است.


مجموعه خدوم پلیس، از اولین لحظات وقوع سانحه در صحنه حضوریافته و همچنان موظف است در تمام مراحل ،شناسایی و کارشناسی حادثه ،تعیین علت وقوع حادثه و هرگونه کمک و مساعدت به هموطنان و حادثه دیدگان عمل نمایند.
انتهای پیام/ر

پیام تسلیت فرمانده انتظامی فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار