باشگاه خبرنگاران جوان گزارش می‌دهد؛

تبعیض در قراداد‌های کارمندان توانیر!/ روسایی که از پیچیدگی بروکراسی سوء استفاده می‌کنند + سند

طبق برخی شنیده‌ها تبدیل وضعیت اپراتور‌های پست فشار قوی در شرکت توانیر با تبعیض میان، شرکتی‌ها و قرارداد معین‌ها صورت می‌پذیرد.

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مطابق با قانون مشاغل مربوطه به حوزه پست‌های فشار قوی برق، در زمره مشاغل حساس و مهم کشور قرار می‌گیرد و برابر با بند (د) ماده ۱۳ لایحه برنامه ششم توسعه وزارت نیرو مکلف به یکسان سازی حقوق و مزایای تمامی کارکنان حاکمیتی شاغل در پست‌های فشار قوی با اولویت اپراتور‌های پست‌های فشار قوی برق (با عنایت به تخصص و حاکمیتی بودن شغل) مطابق با بودجه سنواتی است.

همچنین برابر بخش دهم قانون بودجه ۱۳۹۵ کل کشور، وزارت نیرو (شرکت توانیر) موظف است نسبت به همسان سازی پرداختی ماهانه اپراتور‌های پست‌های انتقال و فوق توزیع سراسر کشور با سایر کارکنان پیمانی و رسمی اقدام نماید.

بی توجهی به این موضوع و تبعیض‌ها در خصوص انعقاد قرارداد‌های متفاوت برای افرادی که همگی فعالیتی یکسان داشتند در روز‌های رای اعتماد وزرا مورد انتقاد برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار گرفت و این در حالی است که چیت چیان وزیر سابق نیرو ابلاغیه‌ای تحت عنوان تبدیل وضعیت کلیه شاغلان در پست‌های فشار قوی به شرکت مادر تخصصی نیروی برق ایران (توانیر) صادرکرده بود.

تبعیض در قراداد‌های کارمندان توانیر!/ روسایی که از پیچیدگی بروکراسی کشور سوء استفاده می کنند

 

تشدید اعتراض ها به تعلل وزارت نیرو

پنجم شهریور ماه سال جاری قریب به ۳۰۰ نفر از اپراتور‌های پست فشار قوی از سراسر کشور به تهران آمدند و در اعتراض به تبعیض‌های موجود در این حوزه، مقابل ساختمان وزارت نیرو تجمع کردند.

اعضای شورای هماهنگی اپراتور‌های پست‌های فشار قوی در این تجمع به نمایندگی از هشت هزار اپراتور فشار قوی حضور داشتند تا برای چندمین بار پیگیر حقوق قانونی خود باشند.

شاغلانی معترض که تعلل وزارتخانه مذکور را مورد انتقاد قرار دادند و به منظور تبدیل وضعیت خود مطابق با نامه ارسالی وزیر نیرو به توانیر خواستار رفع تبعیض‌های موجود در این بخش بودند.

عده‌ای از معترضان بیان کردند: وزارت نیرو با وجود مجوز‌های لازم از اداره امور استخدامی کشور، نسبت به تبدیل وضعیت اپراتور‌های شاغل در پست‌های فشار قوی برق اقدام نمی‌کند، لذا ما خواستار تکلیف قانونی و تبدیل وضعیت هر چه سریعتر این وضعیت هستیم.

به گفته برخی منابع آگاه، سازمان امور اداری و استخدامی و وزارت نیرو در حال مذاکره با اپراتور‌ها برای تعیین راهکار قانونی به منظور حل مشکل شاغلان در پست‌های فشار قوی هستند و تبدیل وضعیت شاغلان دولتی (از جمله شاغلان پست‌های فشار قوی برق) با دستور و مجوز سازمان امور اداری و استخدامی صورت می‌گیرد و شرکت توانیر بدون مجوز این سازمان نمی‌تواند وضعیت شاغلان را تغییر دهد.

تبعیض میان اپراتور‌های قرارداد معین و شرکتی

یکی از شاغلان معترض این حوزه در گفتگو با خبرنگار اقتصاد و انرژی ، اظهار کرد: با پیگیری‌های توانیر، مقرر شده که اپراتور‌های قرارداد معین پست‌های فشار قوی تبدیل وضعیت شوند و قراری برای تبدیل اپراتور‌های شرکتی و تعاونی نیست.

وی افزود: چندی پیش با بروز یک روند تبعیض آمیز در توانیر قرارداد‌های متنوعی به وجود آمده که همگی کار مشخصی انجام می دهند، اما دریافتی آن‌ها دارای اختلاف بسیاری است.

این منبع آگاه تصریح کرد: بدترین نوع قرداد‌های شرکتی (حجمی) است که از هیچ مزایایی بهره نبرده و در حق آن‌ها اجحاف گردیده است در حالی که این افراد همگی با آزمون کتبی و مصاحبه و گذراندن دوره‌های آموزشی مختلف جذب شده اند.

وی با ابراز گلایه مندی از این رویه اذعان کرد: در تماس با امور استخدامی ابراز بی اطلاعی از وجود اپراتور‌هایی در قالب شرکتی حجمی می‌کنند و با وجود اطلاع یابی باز هم در ارتباط با این افراد پیگیری تبدیل وضعیت را انجام نمی‌دهند.

وی در پایان بیان کرد: شاغلان معترض این حوزه خواستار پیگیری هر چه سریعتر این معضل توسط ارگان‌های ذی ربط از جمله سازمان امور استخدامی، وزارت نیرو و شرکت مادر تخصصی نیروی برق هستند.

پیگیری‌ها ادامه دارد

یک منبع آگاه در شرکت مادر تخصصی نیروی برق در گفتگو با خبرنگار اقتصاد و انرژی ، اظهار کرد: وزارت نیرو و شرکت توانیر با درک شرایط موضوع همکاران شاغل در پست‌های فشار قوی را در الویت قرار داده و از مدت‌ها پیش در حال پیگیری برای حل مشکل این گروه از شاغلان است.

وی بیان کرد: جلسات متعددی در این خصوص با سازمان امور اداری و استخدامی کشور برای تعیین مسیر قانونی مناسب جهت حفظ حقوق این گروه برگزار شده است.

این منبع آگاه در پایان تصریح کرد: بر این اساس پیگیری‌ها و تلاش‌های دو طرف برای طی مسیر قانونی تا مشخص شدن تکلیف تمامی شاغلان در پست‌های فشار قوی و اطمینان از عدم حقوق آن‌ها در این بخش ادامه خواهد داشت.

بی توجهی به قانون طبیعی است!

نادر قاضی پور عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصاد و انرژی، ضمن ابراز گلایه مندی از وجود تبعیض های موجود در این حوزه عنوان کرد: خلاف مصوبه های موجود شاهد این هستیم که میزان دریافتی شاغلان این بخش با یکدیگر متفاوت بوده و در سال‌های اخیر قرارداد‌ها به صورت موقتی و روزمزد منعقد می‌شوند.

وی با ارائه مثالی ادامه داد: سه کارمند در یک بخش مشغول فعالیت هستند، اما دریافتی هر سه با وجود داشتن مدرکی یکسان متفاوت است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: با توجه به مطرح شدن این مسئله در برنامه ششم توسعه لذا به منظور دادن ارزش به نیرو‌های انسانی به شدت خواستار رفع مشکلات آنان در فراکسیون کارگر مجلس شورای اسلامی هستیم.

وی در پایان بیان کرد: در این خصوص قانون وجود دارد، ولی چه کسی به آن عمل می‌کند؟ لذا انتظار می رود تا مسئولان ذی ربط، اقداماتی برای رفع این مشکل انجام دهند.

تبعیض در قراداد‌های کارمندان توانیر!/ روسایی که از پیچیدگی بروکراسی سوء استفاده می‌کنند + سند

تبعیض در قراداد‌های کارمندان توانیر!/ روسایی که از پیچیدگی بروکراسی سوء استفاده می‌کنند + سند

شایان ذکر است که سال گذشته نیز عده‌ای از نمایندگان در زمان ارائه گزارش وزارت نیرو توسط وزیر نیرو در اعتراض به چیت چیان خواستار پیگری و تسریع در استخدام اپراتور‌های پست فشار قوی شده بودند.

مشکل فوق شاید یکی از چندین موردی بود که به دلیل بروکراسی پیچیده اداری درایران بوجود آمده و به همین جهت باید روند و ساختار تغییر یابد و یا هماهنگی و همکاری بین دستگاه‌های اجرایی کشور بهتر صورت گیرد.

به نظر می‌رسد عقد قرارداد مختلف با افرادی که فعالیت یکسان دارند در بخش دولتی موجب نارضایتی تعدادی از آنها و سرانجام بر نحوه خدمت رسانی و عملکرد شان تاثیر منفی خواهد شد و متولیان این امر باید هرچه زودتر به این مشکلات رسیدگی کرده تا هر گونه شائبه در خصوص تبعیض قائل شدن بین کارمندان از بین برود.

آنچه که حائز اهمیت است وزارت نیرو، سازمان امور اداری و استخدامی و یا شرکت توانیر و یا هرارگان مسئولی دیگر، باید هرچه سریعتر این مشکل رفع شده تا این تلقی برای کارمندان در بخش‌های مختلف نهاد‌های دولتی بوجود نیاید که در نحوه قرارداد‌های تبعیض وجود دارد.

گزارش از زهرا ابهری

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۶۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۰:۱۹ ۲۴ خرداد ۱۳۹۸
سلام
با تشکر فراوان از پیگیریتون
مشکل از ۳ نوع قرارداد با ۳ حقوق متفاوت (با شرایط کاری کاملا مشابه) فراتر.

بین خود اپراتوراهای شرکتی هم حقوقا متفاوته و بعضی استانها به این نیروها (سختی کار _ هزینه رفاهی ) پرداخت میشه و برخی خیر . خواهش میکنم این موضوع رو هم پیگیری کنید .

چرا یه قانون واحد وجود نداره . یعنی اینقد سخته براشون که یه دستورالعمل واحد فعلا برای اپراتور های شرکتی و بهتر شدن شرایطشون اراعه بدن ....
با تشکر فراوان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۰۳ خرداد ۱۳۹۷
ای خدا، ای خدااا
یعنی میشه ما نیروهای شرکتی هم جلو خانوادمون شرمنده نباشیم!
دریافتی ما یک سوم همکارهای دیگمونه.
خیلی مظلومیم ، به حقمون داره خیییلی ظلم میشه...........خیییلی
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۶:۰۳ ۲۶ شهريور ۱۳۹۶
سلام
خواهش میکنم رسیدگی کنید.
وظایف یکسان، حقوق های با اختلاف حدودا سه میلیون تومان
ما خواستار رفع تبعیض هستیم
خانواده های ما حق زندگی دارند
یکسان سازی حقوق،پاداش،مزایا و سختی کار برای ما اپراتور های شرکتی و تعاونی حقی طبیعی است.
Iran (Islamic Republic of)
اپراتور شرکتی تهران
۱۴:۲۹ ۲۶ شهريور ۱۳۹۶
با سلام ضمن تشکر از توجهتون به اقشار مظلوم جامعه از جمله نیروههای شرکتی. لطفا باز هم پیگیری کنید.انشاالله تبعیض و بی عدالتی ریشه کن شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۲ ۱۹ شهريور ۱۳۹۶
ای وای
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۳:۴۵ ۱۹ شهريور ۱۳۹۶
سلام خیلی خیلی تشکر میکنم از این گزارش بسیار عالی برای رفع بی عدالتی بین کلیه همکاران با کار یکسان و مدرک یکسان انشاءالله عدالت اجتماعی همیشه اجرا بشه
Iran (Islamic Republic of)
سیدی
۰۹:۲۳ ۱۹ شهريور ۱۳۹۶
ممنون از گزارش و پیگیری مجدانه در این سالها
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۰۹:۱۷ ۱۹ شهريور ۱۳۹۶
ممنون از گزارش و پیگیری مجدانه در این سالها متاسفانه علارقم توانایی و مدارک تحصیلی خوب پرسنل شرکتی چیزی جز تضییع حقوق و تبعیض و نا عدالتی شامل ما نشده .
Iran (Islamic Republic of)
مرادعلی
۲۳:۳۷ ۱۸ شهريور ۱۳۹۶
خداخیرتون بده
انشاالله اپراتورهای شرکتی به حق واقعی خودشون برسند،
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۰۰:۳۶ ۱۸ شهريور ۱۳۹۶
ممنون از باشگاه خبرنگاران جوان و ازشون خواهش می کنم که این مسئله رو رسانی کنه شاید کاری انجام بشه.
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۲۱:۳۳ ۱۷ شهريور ۱۳۹۶
سلام و عرض احترام
ممنون بابت این مقاله که حرف دل ما اپراتورهای پست های فشارقوی کشور را زدید. لطفا در بخش های خبری تلویزیون هم این موضوع را مطرح کنید و از مسئولین سازمان اداری و استخدامی و همچنین وزارت نیرو بخواهید که در مورد این تبعیض آشکار و غیرمنطقی توضیح بدهند. چه اپراتور قراردادمعین و چه شرکتی و چه تعاونی هر سه مشغول یک نوع کار با یک نوع وظایف می باشند و همگی نیز با آزمون و مصاحبه و طی مراحل استخدامی جذب این کار شده اند و هیچ تفاوتی میان آنها نیست با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۹:۳۴ ۱۷ شهريور ۱۳۹۶
با سلام و خسته نباشيد خدمت همه دوستاني كه پيگير اين قشر زحمت كش هستند ان شااله دراين أعياد مبارك مشكل همه حل شود
Iran (Islamic Republic of)
کرمان
۲۰:۰۱ ۱۶ شهريور ۱۳۹۶
با سلام و عرض ادب:
کمال تشکر از تمامی افراد و کسانی که پیگیر حق و حقوق این قشر هستند را دارم. ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۵ ۱۶ شهريور ۱۳۹۶
ای بابا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۴ ۱۶ شهريور ۱۳۹۶
باسلام و خسته نباشید

ولی انشالله هم برای ما و هم برای شرکتی ها. درست بشه
Iran (Islamic Republic of)
شرکتی یزد
۱۴:۱۷ ۱۶ شهريور ۱۳۹۶
منون از باشگاه خبرنگاران تورو خدا تو بخش خبری ساعت ۱۹ هم به این تبعیض که نسبت به شرکتیها میشه بپردازید و شماهم پیگیری کنید بلکه فرجی بشه
Iran (Islamic Republic of)
اپراتور پست برق شرکتی
۱۱:۱۳ ۱۶ شهريور ۱۳۹۶
ممنون از نشر این خبر لطف کنید پیگیریش کنید واقعا داره در حق ما شرکتیها ظلم میشه بازم ممنونم
Iran (Islamic Republic of)
محود
۱۰:۵۷ ۱۶ شهريور ۱۳۹۶
سلام وتشکر
Iran (Islamic Republic of)
حمیرضا
۱۰:۵۵ ۱۶ شهريور ۱۳۹۶
با سلام تشکر از واحد خبرنگاران جوان
لطفا پیگیری کنید تا این موضوع از اخبار تلویزیون هم پخش شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۷ ۱۶ شهريور ۱۳۹۶
با سلام و تشکر
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۰:۴۱ ۱۶ شهريور ۱۳۹۶
عرض سلام و خسته نباشید خدمت عزیزان باشگاه خبرنگاران جوان
سپاس فراوان بخاطر پیگیری این موضوع که واقعا بی عدالتی بزرگی از سوی شرکتهای زیرمجموعه وزارت نیرو در حق همکاران اپراتور صورت گرفته است. خواهشمندیم پیگیری بیشتری انجام دهید. با کمال تشکر
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۰:۴۱ ۱۶ شهريور ۱۳۹۶
عرض سلام و خسته نباشید خدمت عزیزان باشگاه خبرنگاران جوان
سپاس فراوان بخاطر پیگیری این موضوع که واقعا بی عدالتی بزرگی از سوی شرکتهای زیرمجموعه وزارت نیرو در حق همکاران اپراتور صورت گرفته است. خواهشمندیم پیگیری بیشتری انجام دهید. با کمال تشکر
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۰:۳۵ ۱۶ شهريور ۱۳۹۶
با سلام
ضمن تشکر از باشگاه خبرنگاران جوان در مورد پخش این خبر
به عنوان یک اپراتور شرکتی از شما خواهش می کنم پیگیر این قضیه باشید شاید که بلاخره ما هم به حق و حقوق مون برسیم
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۰:۱۴ ۱۶ شهريور ۱۳۹۶
با سلام وتشکر از گزارش کامل وجامع شما
خواهشا گزارشی تصویری از این موضوع تهیه وپخش کنید
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۰۳ ۱۶ شهريور ۱۳۹۶
باسلام
تشکر ویژه از باشگاه خبرنگاران جوان،چرا وزارت نیرو و برق منطقه ای ها جهت به ثمر رسیدن تلاش اپراتورها برای استخدامشان سنگ اندازی می کنند؟ چه روابطی بین شرکت ها و مدیران رده بالای برق منطقه ای وجود دارد؟چرا این شرکت ها به صورت طایفه ای اداره میشود؟ چرا کسی ناظر بر این شرکت ها نیست؟ من به عنوان یک شهروند به شخصه از نظارت بازرسی کل کشور گلایه مندم ،چون به راحتی می توانند مچ این افراد و اختلاس های آنها را بگیرد و هزاران سوال بی پاسخ...
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۰۳ ۱۶ شهريور ۱۳۹۶
باسلام
تشکر ویژه از باشگاه خبرنگاران جوان،چرا وزارت نیرو و برق منطقه ای ها جهت به ثمر رسیدن تلاش اپراتورها برای استخدامشان سنگ اندازی می کنند؟ چه روابطی بین شرکت ها و مدیران رده بالای برق منطقه ای وجود دارد؟چرا این شرکت ها به صورت طایفه ای اداره میشود؟ چرا کسی ناظر بر این شرکت ها نیست؟ من به عنوان یک شهروند به شخصه از نظارت بازرسی کل کشور گلایه مندم ،چون به راحتی می توانند مچ این افراد و اختلاس های آنها را بگیرد و هزاران سوال بی پاسخ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۷ ۱۶ شهريور ۱۳۹۶
سلام
از باشگاه خبرنگاران جوان سپاسگزارم بخاطر پیگیری مشکل نیروهای شرکتی شاغل در پست های فشار قوی
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۹:۳۰ ۱۶ شهريور ۱۳۹۶
با سلام خدمت شما و تشکر بخاطر پیگیری مشکلات مردم
من نیروی شرکتی هستم که در پست فشار قوی انتقال که جزء کارهای حاکمیتی هست مشغول به کار هستم در محل کار ما همه کارمندان با مدرک یکسان و کار یکسان هستیم ولی یکی رسمیه یه حقوق یکی قراردادیه یه حقوق دیگه ما هم که شرکتی هستیم با همان مدرک و کار ولی حقوق خیلی کمتر میگیریم از شما خواهش میکنم پیگیر کار ما باشید
از پیگیری شما سپاسگزارم
Iran (Islamic Republic of)
عسگری
۰۸:۵۲ ۱۶ شهريور ۱۳۹۶
سلام
خیلی ممنون از باشگاه خبرنگاران جوان
Iran (Islamic Republic of)
Kia
۰۸:۲۷ ۱۶ شهريور ۱۳۹۶
Kia:
با سلام خدمت زحمت كشان و كاركنان باشگاه خبرنگاران
با توجه به نامه وزير نيرو مورخ ٩٦/٣/١٧ كه كليه اپراتورهاي پست برق اعم از شركتي و تعاوني و معين و كه تبديل وضعيت بشوند و ضمن اينكه شغل اپراتوري پست برق شغل و پر خطر و حساس مي باشد ولي متاسفانه هنوز با گذشت ٣ ماه از نامه وزير نيرو هنوز اجرا نشده است
لذا عاجزانه از باشگاه خبرنگاران تلاش خود و مستمر خود را براي پيگير اين موضوع كند تا تبعيض ميان كاركنان وزارت نيرو از بين برود
Iran (Islamic Republic of)
اپراتور شرکتی
۰۱:۰۹ ۱۶ شهريور ۱۳۹۶
با سلام و خدا قوت
خواهشمند هستیم از طریق رسانه ملی پیگیر تبدیل وضعیت اپراتورهای شرکتی به همراه اپراتورهای قرارداد ... با توجه به نامه وزیر محترم نیرو بشوید.تا ما اپراتورهای شرکتی نیز بدون دقدقه و به نحو احسنت وظایفمان را در راستای پایداری شبکه برق سراسری انجام دهیم

با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
میثم
۲۳:۵۸ ۱۵ شهريور ۱۳۹۶
باسلام از باشگاه خبرنگاران جوان ممنون هستم و توقع داریم تا به سر منزل مقصود ما را با پیگیری سریع و مستمر یاری کنه
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیمی
۲۱:۴۵ ۱۵ شهريور ۱۳۹۶
سلام و عرض ادب و احترام خدمت عزیزان درباشگاه خبر نگاران جوان از تلاش شما برای بازتاب موشکلات این قشر زحمت کش که واقعا مسئولیت سنگین و سخت در پایداری شبکه برق سراسری رو بر عهده گرفتن ،صمیمانه تشکر میکنیم لطفا این تبعیی را که در حق این اپراتورهای شرکتی شده است رو به گوش مسئولین برسونید و پیگیری نمایید
با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۹:۱۹ ۱۵ شهريور ۱۳۹۶
باسلام وخسته نباشید به بروبچ خبرنگاران جوان دست مریضا از دوستان عزیز خواهشمندم درروند هرچه بهتر انجام شدن کار اپراتور ها درراستای رفع تبعض ما رادراطلاع رسانی به گوش مسولین مارا یاری کنید از تلاشهایتان سپاس گذاریم
Iran (Islamic Republic of)
نگهبان
۱۸:۴۵ ۱۵ شهريور ۱۳۹۶
سلام.با تشکر فراوان ازپیگیری باشگاه خبرنگاران.
Iran (Islamic Republic of)
کرمان
۱۷:۱۴ ۱۵ شهريور ۱۳۹۶
سلام
تشکر از گزارش جامع و کامل.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۲ ۱۵ شهريور ۱۳۹۶
باسلام خسته نباشید خدمت باشگاه خبرنگاران جوان . ممنون بابت این گزارش خوبتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۹ ۱۵ شهريور ۱۳۹۶
سلام خدمت باشگاه خبرنگاران واقعا دست مریزاد که به فکر ما هستید ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۱ ۱۵ شهريور ۱۳۹۶
تشکر از پیگیرتون.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۱۵ شهريور ۱۳۹۶
با سلام وسپاس بابت گزارش خوب وبجاتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۱۵ شهريور ۱۳۹۶
يه گزارش از وضعيت اپراتورهاي كرمان تهيه كنين
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۴ ۱۵ شهريور ۱۳۹۶
عالی تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۱۵ شهريور ۱۳۹۶
با عرض سلام و درود خدمت بچه هاي باشگاه خبرنگاران جوان
ممنون به خاطر اينكه اين موضوع رو پيگيري كرديد، لطفا تو مجله خبري ساعت ١٩ اين خبر و پيگيري كنيد
United States of America
ناشناس
۱۴:۳۹ ۱۵ شهريور ۱۳۹۶
سلام خدمت خبرنگاران محترم و زحمتکش
از شما خواهش میکنم صدای ما اپراتور هارو به گوش مسئولین برسونید.....
ما اپراتور های پست های فشار قوی که به صورت حجمی در قالب شرکت و تعاونی جذب ارگان دولتی اداره برق فوق توزیع شده ایم شاهد تبعیض در میزان حقوق زمان پرداخت بموقع حقوق و محرومیت از هرگونه مزایای شغلی هستیم بطوری که حتی یک نیروی خدماتی که قرارداد معین و یا استخدام رسمی می باشد دارای امنیت شغلی و حقوق دریافتی بیشتری نسبت به ما هست...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۷ ۱۵ شهريور ۱۳۹۶
سلام خداقوت
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۴:۰۹ ۱۵ شهريور ۱۳۹۶
سلام و خسته نباشيد به بچه هاي باشگاه خبرنگاران
واقعا ازتون ممنونم كه شما اومدين به موضوع ما اپراتوراي شركتي پرداختين بخدا خيلي تبعيض گذاشتن بين ما و قرارداد معين و استخدامي ها درصورتيكه هيچ تفاوتي بين كار ما و اونا نيست ماهم داريم همون كارو انجام ميدين، خواهشا صداي مارو به گوش همه برسونين
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۱۵ شهريور ۱۳۹۶
خدا خیرتون بده بخاطر پیگیرتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۱۵ شهريور ۱۳۹۶
با سپاس فراوان از باشگاه خبرنگاران جوان بابت تهیه این گزارش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۱۵ شهريور ۱۳۹۶
با سپاس فراوان از باشگاه خبرنگاران جوان بابت تهیه این گزارش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۱۵ شهريور ۱۳۹۶
ممنون از اینکه پیگیر تبعیض بین اپراتور پستهای برق هستین،انشاءالله با پیگیری گروه شما به نتیجه مطلوب برسیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۱۵ شهريور ۱۳۹۶
تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۸ ۱۵ شهريور ۱۳۹۶
لطفا این موضوع رو پیگیری کنیدتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۱۵ شهريور ۱۳۹۶
با سلام لطفا از مسولین وزارت نیرو و سازمان استخدامی در این خصوص در برنامه تلوزیونی دعوت شود.تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۱۵ شهريور ۱۳۹۶
با سلام لطفا از مسولین وزارت نیرو و سازمان استخدامی در این خصوص در برنامه تلوزیونی دعوت شود.تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۱۵ شهريور ۱۳۹۶
درود بر خبرنگارانی که مظلومیت اپراتورهای شرکتی را نوشتند.ممنون و پیگیریتان مستدام.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۱۵ شهريور ۱۳۹۶
درود بر خبرنگارانی که مظلومیت اپراتورهای شرکتی را نوشتند.ممنون و پیگیریتان مستدام.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۱۵ شهريور ۱۳۹۶
تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۱۵ شهريور ۱۳۹۶
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۱۵ شهريور ۱۳۹۶
عالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۱۵ شهريور ۱۳۹۶
تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۱۵ شهريور ۱۳۹۶
با سلام و عرض ادب
ممنون از پیگیری شما و زحمات همکارانتان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۳ ۱۵ شهريور ۱۳۹۶
واقعا ممنونیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۱۵ شهريور ۱۳۹۶
متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۷ ۱۵ شهريور ۱۳۹۶
تشکر فراوان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۷ ۱۵ شهريور ۱۳۹۶
سلام.از باشگاه خبرنگاران که در راستای احقاق حق قدم بر میدارد تشکر میکنم.
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۰:۴۲ ۱۵ شهريور ۱۳۹۶
با سلام وسپاس فراوان
در خصوص تبديل وضعيت قرارداد اپراتورهاي فشار قوي به كارگر دايم طبق نامه وزير محترم كه در نامه ذكر شده تبديل وضعيت براي كليه اپراتورهاي شاغل در ايستگاه هاي فشار قوي انجام گردد.
متاسفانه سازمان اداري و استخدام فقط به تبديل وضعيت قرارداد همكاران معين نام برده و هيچ گونه اسمي از شركتي و تعاوني برده نشده است.
عاجزانه خواهشمنديم اين موضوع پيگيري شود تا شاهد تبعيض نباشيم.
Iran (Islamic Republic of)
امیرعلی
۱۰:۳۶ ۱۵ شهريور ۱۳۹۶
با سلام وخسته نباشید ممنون از گزارشتون لطفآ درمورد کارکنان هجمی (ارکان ثالث ) شرکت گازنیز گزارش تهیه کنید
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۰:۳۱ ۱۵ شهريور ۱۳۹۶
با سلام وتشکر فراوان از شما نسبت به پیگیری موضوع فوق
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۰:۳۱ ۱۵ شهريور ۱۳۹۶
با سلام وتشکر فراوان از شما نسبت به پیگیری موضوع فوق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۷ ۱۵ شهريور ۱۳۹۶
ممنون ازتون. متاسفانه اپراتورهای شرکتی مظلوم واقع شدند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۲ ۱۵ شهريور ۱۳۹۶
باسلام و خسته نباشید ممنون که حرفهای اپراتورهای شرکتی را ب گوش مسئولین میرسانید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۱ ۱۵ شهريور ۱۳۹۶
سلام. ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۱ ۱۵ شهريور ۱۳۹۶
سلام. ممنون از بیانتون راجب شرکتیا. بخدا خیلی در حق ما بی انصافی میشه. مشکل ما اینه ک بازنشسته های وزارت نیرو میان از طریق ارتباط و اشنابازی میان تو این شرکتا و پولی ک حق بچه هاس رو از طریق شرکت واسطه سهیم میشن و خون بچه هارو مکیدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۰ ۱۵ شهريور ۱۳۹۶
سلام.بسیار سپاسگذار بابت گزارش جامع ودقیقتون.خدا خیرتون بده.به خدا نه تعطیلی داریم نه عید نه تاسوعا وعاشورا،کلاًدراختیاریم
-
ناشناس
۰۹:۵۴ ۱۵ شهريور ۱۳۹۶
این که خوبه- بیاین حقوق کارمندان آموزش وپرورش رو با سایر کارمندا مقایسه کنید
United States of America
ناشناس
۰۹:۴۱ ۱۵ شهريور ۱۳۹۶
به خدا ما شرکتیا گناه داریم چرا چند مدل قرارداد باتشکر از باشگاه خبرنگاران جوان
Iran (Islamic Republic of)
بهرام سالمی
۰۹:۴۰ ۱۵ شهريور ۱۳۹۶
با تشکر از همه به امید روز های خوب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۶ ۱۵ شهريور ۱۳۹۶
با سلام و تشککر ویژه
ممنونتونم
پرداختن این موضوع عالیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۴ ۱۵ شهريور ۱۳۹۶
خدا رحم کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۸ ۱۵ شهريور ۱۳۹۶
سلام ضمن تشکر از دوستان عزیز در باشگاه خبرنگاران جوان،لطفا در یک مناظره تلویزیونی با مسئولین ذیربط دراین باره گفت و گو کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۸ ۱۵ شهريور ۱۳۹۶
سلام
ضمن تشکر از دوستان عزیز در باشگاه خبرنگاران جوان،لطفا در یک مناظره تلویزیونی با مسئولین ذیربط موانعی که بر سر راه تبدیل وضعیت این قشر زحمتکش وخدوم است بررسی شود واین مسئولین جهت برداشته شدن این موانع راهکار خویش را ارئه دهند،امید است این بار با همکاری باشگاه خبرنگاران جوان به تمامی حقوق قانونی خود برسیم،با تشکر... از کرمان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۷ ۱۵ شهريور ۱۳۹۶
لطفا پیگیری کنید تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۴ ۱۵ شهريور ۱۳۹۶
چرا.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۴ ۱۵ شهريور ۱۳۹۶
چرا.....
Iran (Islamic Republic of)
مجتبي
۰۸:۴۵ ۱۵ شهريور ۱۳۹۶
با سلام
تشكر از توجه شما به اين موضوع
اميد است با توجه همه ارگان ها اين موضوع تبعيض آميز رفع شود،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۲ ۱۵ شهريور ۱۳۹۶
خدا کمک کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۲ ۱۵ شهريور ۱۳۹۶
سلام. ممنون از باشگاه خبرنگاران جوان
خواهشن پیگیری شود
United States of America
یعقوب
۰۸:۳۷ ۱۵ شهريور ۱۳۹۶
سلام ممنون از اینکه پیگیر این موضوع هستین خواهش میکنم تا به نتیجه رسیدن، این پیگیرها ادامه داشته باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۰ ۱۵ شهريور ۱۳۹۶
بحث بر سر یکسان سازی وضعیت شغلی همه کارکنان پست های فشار قوی هستش . با توجه به اینکه اپراتوری از مشاغل حاکمیتی هستش اصلا از اول نباید نیروی شرکتی میگرفتن. الان هم وزیر قبلی طبق بخشنامه ای دستور داده بود که ظرف 3 ماه کلیه نیروهای شاغل در پست تبدیل وضعیت بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۳ ۱۵ شهريور ۱۳۹۶
لطفا با پیگیری هاتون کمک کنید این شادی ماندگار بمونه
از همکاریتون صمیمانه پیشاپیش متشکریم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۹ ۱۵ شهريور ۱۳۹۶
واگذاری این حوزه به بخش خصوصی خوب نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۵ ۱۵ شهريور ۱۳۹۶
با سلام.
از اینکه عاملی شدید برای جلو گیری از تبعیض سمیمانه تشکر میکنم و انشأالله همه ی اپراتورهای پستهای انتقال و فوق توزیع کارگر دائم شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۵ ۱۵ شهريور ۱۳۹۶
تشکر از این که به قشر شرکتی مخصوصا اپراتورها اهمیت دادید
ان شاا... از طریق شما مشکل حل میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۱ ۱۵ شهريور ۱۳۹۶
تشکر از پیگیری هاتون
Iran (Islamic Republic of)
مسلم
۰۶:۳۹ ۱۵ شهريور ۱۳۹۶
باتشکرازباشگاه خبرنگاران،وهمچنین نماینده مردمی اقای قاضی پور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۹ ۱۵ شهريور ۱۳۹۶
باتشکرازشما
لطفا پیگیری کنید تا شاید به نتیجه برسه و ما هم از این تبعیض خلاص بشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۶ ۱۵ شهريور ۱۳۹۶
باسلام و تشکر از پوشش دادن اخبار مربوط به تبعیض در مورد اپرتور های شرکتی و تعاونی
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۰۲:۰۰ ۱۵ شهريور ۱۳۹۶
سلام و احترام
ممنون از گزارش و خواهشمند پیگیری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۴ ۱۵ شهريور ۱۳۹۶
سلام. این تبعیض واقعا عذاب اوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۴ ۱۵ شهريور ۱۳۹۶
سلام. این تبعیض واقعا عذاب اوره
آخرین اخبار