پورابراهیمی طی تذکری:

آقای وزیر! اگر نمی‌توانید مشکل بازنشستگان فولاد را حل کنید آن را به دیگری بسپارید

نماینده مردم کرمان و راور گفت: اگر ربیعی نمی‌تواند مشکل بازنشستگان صندوق فولاد را حل کند آن به دیگری سپارد.

آقای وزیر! اگرنمی‌توانید مشکل بازنشستگان فولاد را حل کنید آن را به دیگری بسپاریدبه گزارش  خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور طی تذکری در صحن علنی امروز دوشنبه(ششم شهریور ماه) با تأکید بر اینکه بار دیگر شاهد وضعیت اسف‌بار بازنشستگان فولاد هستیم، گفت: در دو سال گذشته ما کمک کردیم تا حقوق آنها به نحوی مدیریت شود که بخشی از آن در قالب بودجه و بخش دیگر از طریق صندوق بازنشستگان تأمین شود.

وی ادامه داد: امروز بار دیگر شاهد به چالش تبدیل شدن مشکل این بازنشستگان هستیم و 85 هزار نفر هیچ چاره‌ای نداشته و کسی را ندارند که مشکلشان را بگویند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس اذعان داشت:‌ پیرمردهایی که سال‌ها در معادن ذغال سنگ کار کرده‌اند و امروز حقوقشان پرداخت نمی‌شود.

پورابراهیمی خطاب به وزیر کار و تعاون گفت:‌ اگر شما نمی‌توانید مشکل را حل کنید آن را به دولت بسپارید، سازمان برنامه و بودجه هم تعهد کرده بود تا این مشکل را حل کند.

نماینده مردم کرمان همچنین خطاب به آخوندی وزیر راه و شهرسازی اذعان داشت:‌ چندین سال است که پروژه ساختمان و باند فرودگاه کرمان بر زمین مانده و ما می‌خواهیم که هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۲:۱۴ ۰۹ شهريور ۱۳۹۶
باسلام جناب پور ابراهیمی اقای ربیعی نه میخواهد نه میتواند..تنها راه حل انحلال صندوق وانتقال به صندوق کشوریست بازنشسته فولاد
آخرین اخبار