در آمدهای مالیاتی استان زنجان به ۶۳۰ میلیارد تومان رسید

رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان زنجان از افزایش در آمدهای مالیاتی استان خبر داد و گفت:در آمدهای مالیاتی استان زنجان به ۶۳۰ میلیارد تومان رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان زنجان در جمع اصحاب رسانه با گرامیداشت هفته دولت با اشاره به ارزیابی 50 دستگاه اجرایی استان در جشنواره شهید رجایی از انتخاب 16 دستگاه اجرایی برتر در زمینه ارائه خدمات بهتر به مردم خبر داد.

دکتر طهماسبی با اشاره به درآمد 683 میلیارد تومانی استان افزود: درآمدهای مالیاتی از 310میلیارد تومان به 630 میلیارد تومان،سرانه مالیاتی از 60 میلیون تومان به 86 میلیارد تومان و اعتبارات هزینه ای از 111 میلیارد تومان به 187 میلیارد تومان رسیده است.

وی اشاره ای هم به درآمدهای مالیاتی استان کرد و ادامه داد : افزایش درآمدهای مالیاتی استان به معنای دریافت مالیات بیشتر از مالیات دهندگان نیست بلکه شامل شناسایی مودیان جدید اعم از افراد و واحدهای تولیدی است که تاکنون مالیاتی پرداخت نمی کردند.

وی رونق دادن به فضای کسب وکار را در گرو تعامل دولت وبخش خصوصی دانست وافزود : حذف و کاهش قوانین و مقررات دست و پا گیر به عنوان مانعی برای تولید واشتغال از سوی دولت و تزریق مستقیم منابع و تغییر و استفاده از تکنیکهای مدیریتی در واحدهای تولیدی توسط بخش خصوصی از مهمترین عوامل افزایش بهره وری ورونق کسب وکار است.

رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان زنجان با اشاره به پخش هفت برنامه در بخش های تولید و اشتغال، کشاورزی، انرژی، زیر بنایی، آموزش، سرمایه گذاری و گردشگری و رفاه و اجتماعی در هفته دولت، از صدا و سیمای مرکز زنجان قدردانی کرد.

انتهای پیام/ن

افزایش در آمد‌های مالیاتی استان زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.