رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

اجماع آرا برای انتخاب هیات رئیسه شورا در اصفهان بی نظیر بود

رئیس شورای شهر اصفهان گفت: اجماع آرا برای انتخاب هیات رئیسه پنجمین دوره شورای اسلامی شهر در تمام ادوار بی نظیر بوده و این امر بیانگر همدلی و وحدت شورای پنجم است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فتح الله معین صبح امروز در آئین تحلیف و انتخاب هیات رئیسه پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن قدردانی از شورای اسلامی شهر اصفهان به دلیل اعتماد وی برای انتخاب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: از هیات اجرایی و نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر اصفهان قدردانی میکنم.

وی با اشاره به اینکه اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان در دوره پنجم در دورانی که بر اساس قانون وظیفه ای بر عهده آنها نبود در خصوص وضعیت فعلی شهر اصفهان و شهرداری این شهر جلسات مختلفی با شهردار و معاونانش برگزار کردند، ابراز داشت: این امر نشان داد که شورای شهر در دوره پنجم زنده و پویا خواهد بود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه هیات رئیسه پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان با اجماع آرا انتخاب شدند، اضافه کرد: این روند در هیچ شورایی نبوده و امروز می توان گفت این روند انتخابی بیانگر انسجام در شورای شهر است.

وی با تاکید بر اینکه اعضای شورای شهر اصفهان با سوگندی که یاد کردند تنها خدمت گذار مردم و نظام خواهند بود، تصریح کرد: امیدوارم در این راه موفق باشیم.

معین ضمن قدردانی از رسانه ها اضافه کرد: رسانه ها همواره همراه ما بودند و با فعالیت هایشان زمینه پیشرفت شهر را ایجاد خواهند کرد.

 

انتهای پیام/م

 

مراسم تحلیف اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.