بازیکنی که می تواند برگ برنده برانکو باشد

دیدار برابر الاهلی عربستان بهترین فرصت برای بازیکن عراقی پرسپولیس است تا توانایی های خود را ثابت کند.

بازیکنی که می تواند برگ برنده برانکو باشدبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به دیدار حساس پرسپولیس برابر الاهلی در یک دور رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تنها چند ساعت دیگر باقی مانده است.

شاگردان برانکو کار سختی برابر تیم پرستاره و مدعی الاهلی دارند و برای صعود به دور بعد باید در هر دو دیدار رفت و برگشت بهترین بازی خود را به نمایش گذارند.

در فوتبال آنالیز و شناخت از حریف بسیار مهم است. سرگئی ربروف سرمربی اوکراینی الاهلی در نشست خبری قبل از بازی تاکید کرد که شناخت زیادی از پرسپولیس دارد و راه بردن این تیم را بلد است.

طبیعی است که سرمربی الاهلی چند بازی پرسپولیس را نگاه و به خوبی این تیم را آنالیز کرده باشد. برانکو می تواند در این دیدار حساس تیم حریف را به وسیله استفاده از یک بازی غافلگیر کند و او کسی جز بشار رسن عراقی نیست که به تازگی به جمع سرخ پوشان پیوسته است.

رسن هر چند تنها چند جلسه است که با پرسپولیس تمرین کرده است اما طبیعی است که او از نظر بدنی بسیار آماده باشد چرا که به تازگی لیگ عراق به پایان رسیده است و او با توجه به حضور در ترکیب اصلی نیروی هوایی الان از نظر بدنی آماده است.

رسن می تواند کمک زیادی به پرسپولیس در این دیدار حساس کند. او یک بازیکن عرب زبان است و شناخت خوبی از تیم های عربی و فضای فوتبالی آنها دارد. آمادگی بالای این بازیکن و انگیزه او برای درخشش در پرسپولیس می تواند برگ برنده برانکو در این دیدار حساس باشد و باید دید که آیا سرمربی کروات سرخ پوشان از این بازیکن عراقی استفاده می کند یا نه.

منبع: شفقنا

انتهای پیام/

بشار رسن؛ برگ برنده برانکو مقابل الاهلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار