قدردانی رئيس جمعيت هلال احمر كشور از استاندار قم

رئيس جمعيت هلال احمر كشور از استاندار قم به دليل حمايت از فعاليت های اين جمعیت در استان قم قدردانی كرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،  سيد مهدی صادقی استاندار قم صبح امروز در جلسه شورای اداری مديران هلال احمر كشور طی سخنانی نقش اين نهاد در بسيج مردمی در زمينه ی پيشگيری و مقابله با بحران را بسيار مهم دانست.
استاندار قم با بيان اينكه هلال احمر قم در راستای آموزش امداد و نجات به جوانان در سطح استاني و ملي خدمات موثري ارائه نموده است افزود: تداوم اين نقش آفرينی نيازمند توجه ويژه ي مسئولان ارشد اين جمعیت می باشد.
وي كمك به تجهيز هلال احمر استان قم به امكانات پيشرفته و بروز را خواستار شد و تصريح كرد: در صورت حمايت سازمان هلال احمر كشور، استان قم نيز اعتباراتی را برای خريد تجهيزات و ساخت ساختمان ستادی اين جمعیت در استان قم تخصيص خواهد داد.
اجراي پايلوت شهر تاب آور در يكي از شهرهای استان قم و تخصيص اعتبار تكميل ساختمان امدادی و فرهنگی هلال احمر در جمكران از مباحث مطروحه در اين جلسه بود.
نگاه ویژه به قم
در این دیدار دکتر ضیائی اظهار کرد: با توجه به عدم وجود زیر ساخت ها در قم باید به این استان توجه ویژه شود.
وی با بیان اینکه استان قم مرکز علمی و فرهنگی و معنوی کشور است افزود: با توجه به اینکه استان قم محل عبور و تردد است و جمعیت زیادی دارد در زمان های متفاوت در این استان حضور پیدا می کنند، باید از حمایت های استاندار به دلیل اختتصاص سه ساختمان در شهرهای جعفریه، دستجرد و کهک که به ارزش سه و نیم میلیارد تامین شده است تقدیر کرد.
دکتر ضیائی با بیان اینکه با موافقت استاندار قم جمعیت هلال احمر این استان توانسته با عضویت در سه شورای آموزش و پرورش، ورزش و شورای جوانان گام های موثری بردارد از خدمات و تلاش های مهندس صادقی تقدیر کرد.
حمایت از جمعیت هلال احمر در قم در سطح ملی
در ادامه مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم ضمن ارائه گزارشی به تشریح فعالیت های استان قم پرداخت و با اشاره به افتتاح 6 پروژه در استان در دهه کرامت گفت: در به ثمر نشستن این تلاش ها برای ارتقای استان، بالغ بر 52 میلیارد ریال هزینه شده و این توفیقات با همکاری و حمایت مدیران مرکز و استان صورت گرفته است.
دکتر محمد گلفشان با اشاره به اینکه نگاه به قم یک نگاه ملی است افزود: با عنایت به حضور روزانه مسئولان مملکتی و ملی در قم و به دلیل وجود علما و حرم مطهر بانوی کرامت و مسجد جمکران و مراجعت گسترده و در سطح ملی مردم در ایام نوروز و نیمه شعبان و اربعین و... و به منظور معین بودن استان قم با تهران نیاز است از ارتقای امکانات جمعیت هلال احمر در استان قم حمایت شود تا بتوانیم بهترین خدمات را ارائه کنیم.
گفتنی است: در پايان اين جلسه سید امیرمحسن ضیایی رئيس جمعيت هلال احمر كشور از حمايت هاي استاندار قم از جمعيت هلال احمر استان قم قدردانی كرد.

انتهای پیام/ت

قدردانی  از استاندار قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار