جانشین فرمانده سپاه قدس:

شعار مبارزه با داعش از سوی آمریکا لفاظی‌ است

جانشین فرمانده سپاه قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شعار مبارزه با داعش توسط آمریکا و متحدانش لفاظی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار حمید مختص آبادی دیشب در همایش آزادگان شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در تالار علامه فیض دانشگاه کاشان، اظهار کرد: بر خلاف چهره و لفاظی های فریبنده آمریکا شاهد هستیم هر جا جبهه مقاومت در حال پیشروی است و یا داعش نیاز به کمک دارد، آمریکایی ها به میدان می آیند و از تروریست ها حمایت می کنند.

وی با گرامیداشت یاد شهید مدافع حرم «محسن حججی» و با تاکید بر اینکه انتقام این شهید والامقام گرفته خواهد شد، خاطرنشان کرد: داعش منتظر باشد این جنایت بی پاسخ نمی ماند و سیلی سختی از فرزندان رهبر معظم انقلاب خواهد خورد.

وی با اشاره به استفاده دشمن از فضای مجازی و بهره گیری برخی عناصر خود فروخته داخلی برای تخریب نظام اسلامی با راه اندازی برخی سایت ها و کانال های معاند گفت: هنگامی که یک جوان 25 ساله این چنین جان خود را فدای ملت و دین می کند، چگونه عناصر خودفروخته به مزدوری برای دشمن روی می آورند و به مردم و کشور خود خیانت می کنند.

جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به برخی افراد سست اراده در دوران اسارت،افزود: افرادی که در اردوگاه ها به هر علتی تسلیم اراده دشمن شدند مجبور به دادن امتیازهای بیشتر می شدند و بیشتر توسط او بعثی ها زیر فشار قرار می گرفتند.

وی همچنین با مقایسه مقاومت و وادادگی در دوران اسارت و شرایط امروز، گفت: اگر «استقامت» به عنوان اصل قرآنی محور قرار گیرد و آنچه که رهبر معظم انقلاب مبنی بر غیرقابل اعتماد بودن آمریکا بیان فرمودند مورد توجه باشد نه تنها منافع ملی تامین می شود بلکه آمریکایی ها، نمی توانند ذره ای امتیاز بگیرند.

همایش بزرگ آزادگان شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در سرسرای علامه فیض کاشانی دانشگاه کاشان با حضور جمعی از خانواده معظم شهدا، ایثارگران و مسئولان محلی برگزار شد.

 انتهای پیام/م

راه اندازی برخی سایت های معاند توسط دشمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار