حافظی در جلسه شورای شهر مطرح کرد؛

افتتاح حساب در شهرداری بدون مجوز شورا

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: سازمان بازنشستگی شهرداری بدون مجوز شورا چند حساب بانکی را افتتاح کرده است.

افتتاح حساب در شهرداری بدون مجوز شورابه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رحمت اله حافظی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در سیصد و شصت و نهمین جلسه علنی شورای شهر که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، با اشاره به اینکه سازمان بازنشستگی شهرداری بدون مجوز شورا چند حساب بانکی را افتتاح کرده است، اظهار داشت:درخواست رسیدگی به این موضوع را از ریاست شورای شهر دارم.

وی با بیان اینکه در روزهای گذشته موجودی حساب‌ها در بانک تجارت شعبه رودکی به مبلغ ۲۸ میلیارد تومان تخلیه شده است، افزود: این پول به حساب سازمان بازنشستگی شهرداری واریز نشده است.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: در خواست دارم مجوزهایی که برای افتتاح حساب صادر شده، در اختیار شورا قرار بگیرد تا بدانیم که این پول‌ها به کدام حساب واریز شده است.

حافظی با اشاره به موضوع حسابرسی‌ها، گفت: در گذشته تفاهم‌نامه یکپارچه‌سازی فرآیند حسابرسی‌ها منعقد شده بود، اما این تفاهم‌نامه با اعتراض ۲۰ نفر از اعضای شورا مخدوش شد، به همین منظور این تفاهم‌نامه منتفی اعلام شد.

وی افزود: در مکاتبه های اخیر، شهردار تهران به این تفاهم‌نامه اشاره کرده است، به همین منظور درخواست بررسی این موضوع را دارم.

انتهای پیام/

افتتاح حساب‌ بانکی بدون مجوز شورا توسط سازمان بازنشستگی شهردای

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار