مشاور بشار اسد: دمشق در این مرحله فعالیت های میدانی و سیاسی خواهد داشت

مشاور بشار اسد اعلام کرد دمشق در این برهه تاریخی در دو عرصه یعنی فعالیت های میدانی و سیاسی عمل خواهد کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از الاخباریه سوریه، بثینه شعبان مشاور سیاسی و رسانه ای رئیس جمهور سوریه گفت: سوریه در این مرحله در دو میدان عمل می کند، اول فعالیت های میدانی با هدف آزادسازی وجب به وجب از خاک کشور و دیگری فعالیت های  سیاسی که دولت در این زمینه از تمامی تلاش ها برای متوقف شدن خونریزی ها در سوریه بهره خواهد برد.

مشاور سیاسی بشار اسد در ادامه افزود: هدف قرار دادن سوریه و همدستی ها در داخل و خارج علیه کشور که با هدف از ریشه برکندن سوریه به اجرا گذاشته شده بود، به پایان رسیده و تلاش نظام سیاسی اردوغان برای تجزیه سوریه و حمله به کشور، نیز پشت سر گذاشته شده است. فعالیت های میدانی ثابت کرد ما همچنان سرزنده و غیر قابل شکستیم و کشورمان را از لوث تروریسم آزاد خواهیم کرد.

وی تاکید کرد برنامه های دشمن شکست خورد و تمامی تلاش های نظامی و سیاسی به خدمت آغاز حرکتی برای نوسازی کشور سوریه در آمده است.

بثینه شعبان گفت: تمامی شواهد و اتفاقاتی که در دو هفته اخیر رخ داد، مثل دیدار هیئت های اعزامی کشورهای عربی از سوریه و پیام ها و نامه هایی که به ما رسیده، ثابت کرد مشکل سوریه مشکل تمامی امت های عربی است، امتی که از سستی و خیانت دل زده شده و چشم به برنامه های واقعی در جهان عرب دارند، برنامه ای که سوریه در آینده نزدیک رهبری آن را به دست خواهد گرفت. 

 

 

انتهای پیام/

تاکید مشاور بشار اسد بر انجام فعالیت های میدانی و سیاسی دمشق

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار