مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تبریز؛

فعالیت 9 مرکز مشاوره خدمات پرستاری در منزل در آذربایجان شرقی

مدیر اداره‌ی پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تبریز، از مردم خواست برای مراقبت و پرستاری از بیماران خود از مراکز خدماتی و تنظیفی درخواست پرستار نکنند.

فعالیت 9 مرکز مشاوره خدمات پرستاری در منزل در آذربایجان شرقیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛قهرمان شیرزاد مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تبریز، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مراکز خدماتی مجوز این فعالیت‌ها را ندارند و پرستاران آنان فاقد صلاحیت حرفه‌ای هستند.
وی افزود : در استان ۹ مرکز مشاوره‌ی خدمات پرستاری در منزل وجود دارد که از سال گذشته به طور رسمی اقدام به فعالیت کرده اند و هدف آن‌ها ارائه‌ی خدمات مشاوره‌ای و آموزشی، آموزش در زمینه‌ی پیشگیری از عفونت در منزل، ارائه‌ی خدمات توانبخشی و مراقبت‌های اختصاصی است.
شیرزاد افزود:نماینده و رابط این مراکز پرستاری در بیمارستان‌ها مستقر هستند و خانواده‌ی این بیماران در صورت نیاز می‌توانند از آنان درخواست پرستار نمایند و همچنین با تماس تلفنی و یا مراجعه‌ی حضوری می‌توانند با دریافت شماره‌ی این مراکز از ۱۱۸ از خدمات تخصصی این مراکز استفاده کنند.
وی گفت: این مراکز امکان استفاده از پرستاران صلاحیت دار و خدمات درست و تخصصی را برای مراقبت از بیماران در منزل فراهم کرده اند و همچنین خدمات آنان تعرفه گذاری شده و قیمت‌های مصوب دارد.
مدیر اداره‌ی پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تبریز افزود: استفاده از خدمات این مراکز باعث کاهش اشغال تخت بیمارستانی، اطمینان خاطر پزشکان از ترخیص بیماران و بهره مندی آنان از مراقبت‌های ایمن، کاهش هزینه‌های بیمارستانی برای بیماران و از بین بردن امکان آلودگی به عفونت‌های بیمارستانی می‌شود.
  انتهای پیام/خ

وجود 11 مرکز مشاوره و ارائه مراقبت‌های پرستاری در منزل درتبریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار